Gå til innhold

egoistiske ammere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har valgt å gi junior mme siden fødsel, slik at jeg ikke skal bli bedre likt enn pappa`n.. synes ikke at jeg skal bli junior`s yndling bare fordi jeg har bryster og pappa`n ikke har.. synes kvinner som ammer er ganske egoistiske og ikke tenker mye på mannens følelser oppe i det hele!! mme er jo bevist like bar som mm, så hvorfor ikke gå for likestilling i forhold til dette også!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, snakk om å være egoistisk da du! Det er jo bevist at morsmelk er det beste for babyen, men du tenker på deg selv og pappaen? Det er du som er egoisten her!! Jøss.

Skrevet

hehehehehe det er sååååååååååååååååå utrolig mange BRA innlegg her om dagen. Godt med litt underholdning når man er viggo:)

Skrevet

At mme er mye bedre enn mm er jo bevist for lenge i "vælæ siæ". Er jo langt mer naturlig å gi menneskebarn melk fra kujur enn fra menneskebryst. Sier seg selv, egentlig... Det er flott å være opptatt av likestilling.

Skrevet

Hva/hvem er viggo?

Skrevet

venneløs, vil jeg tippe?

Skrevet

Et slag for likestillingen støtter jeg selvfølgelig opp om :) Mener vi skal overlate melkeproduksjonen til ekspertene, og ingen kan vel påstå å bedre på dette området enn Dagros og Litago! :)

Skrevet

Hehe, alltid en stakkar idiot som biter på. På besøk fra skravle kanskje frk Naiv?

Skrevet

Si meg................mange her er så opptatt av hvor flott det er med morsmelk for barn. Enig................men det må være noen andre grunner som får kvinner til å amme sitt barn til det er 4..................................jeg mener man kan jo pumpe og gi det på flaske...............eller?

Skrevet

slår aldri feil...hver gang jeg sveiper innom her er det bare masse småraringen som bytter på å være anonym, legger inn dumme innlegg for så å svare på hverandres......er dere ikke litt skuffet over livet deres?

Skrevet

det jeg synes er litt moro å tenke på er denne likestillingen vi kvinner maser om til en hver tid.. det jeg skrev over her hadde sikkert vært tilfelle dersom mammen kunne amme og kvinnen ikke.. vi trumfer gjennom det meste og krever at alt skal være likestilt.. men halloo.. mann og kvinne er ikke likt stilt fra naturens side.. mannen vil være sterkere fysisk en kvinnen, og kvinner vil være smarter hehe.. jaja mme elle mm... flere diskusjoner blir det helt sikkert.. HI

Ha en strålende kveld :o) nå skal jeg ut og gi både gubben og junior litt mee med litt ekstra lørdagsgodt oppi :o)

Skrevet

anonym du er ikke en av de skarpeste knivene i skuffen.Kanskje du er en potetskreller ;-)

Kanskje du undertrykker den dårlige samvittigheten over at du ikke ammer......

Uansett, det er ikke alle som roper etter likestilling og de aller fleste har forstått at vi er forskjellig i fra naturens side.....men ikke du tydeligvis i og med at du ikke skjønner at baby og amming er noe av det mest naturligste som finnes.

Konklusjon: du er feig som ikke står frem med nick og du er uvitende.

Skrevet

Ganske godt gjort å komme opp med noe sånt.........

Skrevet

synes jeg var flink jeg.. første gang jeg er innom disse sidene også få en slik respons >:o)

Skrevet

Kanskje du hadde hatt det bedre hvis du fikk den oppmerksomheten hjemme?

Skrevet

og når ble amming snakk o følelser............og hvorfor i helvete føder ikke mannen barn?????????????????????????????????? de må gjerne amme for min del hvis det var mulig.......... alle vet at morsmelk inneholder antistoffer som ikke finnes i mme. Jo da de overlever på mme også, men statistikken viser mer allergi og sykdom blant de som ikke får morsmelk........

får man til å amme, så gjør man det. Får man ikke til lar man være.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...