Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 READ CAREFULLY BEFORE CLICKING ON THE LINK: There are two identical pictures that will appear on the screen. Almost 8000 people were tested to see if they could find the 3 differences and only 19 got it. See how observant you are and if you find all 3 differences, you are one of the most elite people in the world! PLEASE READ THE ABOVE INSTRUCTIONS CAREFULLY, OTHERWISE YOU WONT UNDERSTAND WHAT YOU GOTTA DO. OK?? READ FIRST!!! http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf
suseduse Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 svett nå ja, hehe Jeg var ikke blant de smarteste
mammmamia ** Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Fader ass, tillab, du er IKKE min venn akkurat nå..! :-/ Hihi..!
suseduse Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Måtte sende den videre for å se om mine venner var smartere enn meg
Guttemamma til tusen :) Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 drittkjerring!!! tåler ingenting før jeg skvetter!! skjelver enda!! )
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Du asså!!!!!! ) hva var målet her egentlig, få alle som ikke har vært flink nok til å knipe til å pisse seg ut???? hehe selv om jeg hadde lest reaksjonene her, satt å venta på at noe skummelt skulle skje og hadde lyden på LAV LAV LAV, så skvatt jeg mer enn sunt er!!! kan ikke være mye smart jeg da??? )))
Pia♥CF Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Ja det er jeg. Skjønner ikke at du lurer på det tilla? Å...Testen! Sitter å leser dette fra telefonen og skjønner jo nå at jeg ikke skal sjekke ut denne siden... haha
Lonely Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Å dævven! æ hadde lyden på det høyeste bra jeg har godt hjerte hahahaha.........
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Dæven jeg skjelver ............... haha......... jeg hadde ingen mistanke til at dette var tull og satt omtrent med linjal for å måle avstand fra land til båten hehe...........Lyden var på maks og jeg er alene hjemme ; ((( Fytti h..........!!!!! Den var grusom ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå