Gå til innhold

Er du blandt de smarteste i verden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

READ CAREFULLY BEFORE CLICKING ON THE LINK:

There are two identical pictures that will appear on the screen. Almost

8000 people were tested to see if they could find the 3 differences and

only 19 got it. See how observant you are and if you find all 3

differences, you are one of the most elite people in the world!

 

PLEASE READ THE ABOVE INSTRUCTIONS CAREFULLY, OTHERWISE YOU WONT UNDERSTAND WHAT YOU GOTTA DO. OK?? READ FIRST!!!

 

http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har heldigvis sett den før :o)

Skrevet

Det hadde ikke jeg. Men jeg kunne tenke meg det var noe slikt, men allikevel så...ja. Faen altså!!! :)

Skrevet

hehe venta meg noe sånt ja;o) vært borti det før

Skrevet

He, he...glad jeg ikke hadde lyd på pc`en nå;o)

Skrevet

Kommer ikke opp noe her! Står bare "feil på siden"...

Skrevet

Fy f... Her sto lyden på fullt!!!!

 

Satt bare å venta på å skvette, å det GJORDE jeg!

Var litt ekkel den ja.. hehe

Skrevet

Jeg er alene hjemme i stort knirkete hus, hadde lyden på full sprut og jeg tror døren meg det er merke i taket:p

Hehe...

Tror kanskje jeg ikke HELT er venner med han som sendte meg den på en stund...

Skrevet

Herregud..! Gikk rett på jeg..! Guuuuuuuud, jeg tror jeg dør! Fader, jeg ble redd ass!

Skrevet

Mohahahaha! Den er sååå fæl den der!!! =D

Skrevet

Herregud, jeg er jo så idiot at jeg ikke lukta lunta engang! Faen som jeg skvatt, satt her i dyp konsentrasjon og studerte fjellet..

 

Litt usikker på om tillab kanskje ikke HELT er min venn en stund, eller om kanskje jeg fortjente det for å være så kort ;op

Skrevet

dippeduppa; kriteriet for "venn/ikke venn" er normal puls innen et kvarter, da er man fremdeles "venner":)

Skrevet

*skjelve* Regna med det var noe slik, men fy som jeg skvatt!!!!!!!!!!

Skrevet

Alene hjemme og helt stille (men jeg hadde selvsagt på lyden på pc ganske høyt...). Skvatt så jeg beit meg i fingeren, pulsen opp i 120 med en gang. Og det ekle,ekle ansiktet var jo der kjempelenge.

 

At det går an å gå fem på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...