Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 READ CAREFULLY BEFORE CLICKING ON THE LINK: There are two identical pictures that will appear on the screen. Almost 8000 people were tested to see if they could find the 3 differences and only 19 got it. See how observant you are and if you find all 3 differences, you are one of the most elite people in the world! PLEASE READ THE ABOVE INSTRUCTIONS CAREFULLY, OTHERWISE YOU WONT UNDERSTAND WHAT YOU GOTTA DO. OK?? READ FIRST!!! http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf
*jaja* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Det hadde ikke jeg. Men jeg kunne tenke meg det var noe slikt, men allikevel så...ja. Faen altså!!!
3 små og en mamma Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 hehe venta meg noe sånt ja;o) vært borti det før
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 He, he...glad jeg ikke hadde lyd på pc`en nå;o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Kommer ikke opp noe her! Står bare "feil på siden"...
3pårappen :) Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Fy f... Her sto lyden på fullt!!!! Satt bare å venta på å skvette, å det GJORDE jeg! Var litt ekkel den ja.. hehe
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er alene hjemme i stort knirkete hus, hadde lyden på full sprut og jeg tror døren meg det er merke i taket:p Hehe... Tror kanskje jeg ikke HELT er venner med han som sendte meg den på en stund...
mammmamia ** Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Herregud..! Gikk rett på jeg..! Guuuuuuuud, jeg tror jeg dør! Fader, jeg ble redd ass!
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Mohahahaha! Den er sååå fæl den der!!! =D
smakk Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Herregud, jeg er jo så idiot at jeg ikke lukta lunta engang! Faen som jeg skvatt, satt her i dyp konsentrasjon og studerte fjellet.. Litt usikker på om tillab kanskje ikke HELT er min venn en stund, eller om kanskje jeg fortjente det for å være så kort ;op
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 dippeduppa; kriteriet for "venn/ikke venn" er normal puls innen et kvarter, da er man fremdeles "venner":)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 *skjelve* Regna med det var noe slik, men fy som jeg skvatt!!!!!!!!!!
.Gruffalo. Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Alene hjemme og helt stille (men jeg hadde selvsagt på lyden på pc ganske høyt...). Skvatt så jeg beit meg i fingeren, pulsen opp i 120 med en gang. Og det ekle,ekle ansiktet var jo der kjempelenge. At det går an å gå fem på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå