Lillem0ra Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hei Jeg skal selge en Quinny Buzz og helvetes mye jentetøy i str. 86 - 98. det er to søppelsekker... Det er mye utetøy, støvler, ALT av tøy. Jeg har ei hurtigvoksende jente og hu har en kjøpegal far... det meste er rosa... så mye rosa at man faktisk nesten blir syk av det hehe Buzzen er veldig fin og grei. Ikke noe er galt med den bortsett fra en liten rift i regntrekket, men det er ikke slik at det renner vann inn i vognen eller noe. Noe av tøyet er ikke bukt engang.. alt er helt og pent. Noen interesserte?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kan tenke meg å kjøpe klær til jenta mi i str 92, har du en mailadresse jeg kan nå deg på??
Lillem0ra Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 Hei Vogna er i Black Reflection, tenkte selge den til 1000kr. Mailen min er [email protected]
Hidjey Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Jeg vil ha vogna! Vil ha vil ha vil ha! Hadde tenkt meg ut for å kjøpe den i morgen, men vil gjerne ha den brukt. Vil ha vil ha vil ha! Sender deg en PM og en mail også jeg, bare sånn for å understreke hvor mye jeg vil ha den
Lillem0ra Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2007 Hehe Ja, jeg vil bare bli kvitt den jeg siden jeg ikke bruker vogn til snuppelura mer. :-D
Hidjey Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 åh, this is my lucky day Hvilken modell er den? Er det regntrekk og myggtrekk til den? Hvor i landet befinner du deg?
Lillem0ra Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2007 hehe Det er en 06-modell. Det er gjennomsiktig regntrekk som hører til Buzz'en som har en liten rift uten betydning. Så har jeg et sort regntrekk som ikke hører til, men som passer. Også har jeg myggnetting som heller ikke hører til, men som passer. Også har jeg et Brio fottrekk, det passer ganske greit til Buzz'en også. Jeg holder til i Vestfold. Du da? Kan godt levere den om du bor i Oslo-området. Du får alt for 1000kr om du vil
Hidjey Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Åh, jaaa! jeg vil ha vil ha vil ha! Har akkurat solgt citybagen til mini for 1000 kr, så det passer jo perfektos! Vi bor midt i Oslo vi, så om den kan leveres her så er jo det helt fantastisk! Og jeg vil gjerne ha med myggnetting og fottrekk også. Åh, dette er jo helt fantastisk. Jeg må feire med litt sjokolade nå ja
Lillem0ra Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2007 Ja, lurt. Er jo en kjempestilig vogn Jeg tror kanskje jeg kan komme til Oslo imorgen, passer det for deg? Bare jeg får igjen bilen min fra verkstedet eller jeg får låne mutter'ns Sjokolade, da må nesten jeg ta meg litt sjokolade og
Hidjey Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 Det passer fint, men problemet er bare at jeg ikke har pengene i morgen.. Eller, jeg venter på depositumet fra den gamle leiligheten, men huseier somler sånn der, og jeg har brukt alt på nytt depositum. Så jeg er jo kirkerotte delux. Så det er jo umulig å si om pengene er inne i morgen eller ikke. OG, pengene for citybaggen står på mamma sin konto siden hun sendte den for meg så da oppgav hun sitt kontonr. Hun skal føre de over når hun kommer hjem, MEN det er ikke før i morgen fordi hun har vært på besøk her i helgen og sitter på nattbussen på vei hjem nå. Hun skulle ta ut penger til meg, men det forsvant elegant i den berømte glemmeboka.. SÅ, konklusjon: Jeg kan oppdatere deg i morgen på den økonomiske statusen min, så kan vi ta det fra der?
Lillem0ra Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2007 Å, sånt er kjipt. Ja, men det er helt ok. Da snakkes vi imorgen! Så ha en god natt, nå skal jeg sove hvertfall Dagene starter jo tidligere enn man ønsker ofte God natt
Hidjey Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Lillem0ra! Da er mamma trygt hjemme og har fått ført over pengene til meg, så jeg er klar for avlevering og avhenting av vogn anytime!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå