Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Sykepleiere synes jeg. Utdanner seg for å ta vare på andre. Flott synes jeg!
Gjest sug lut usle kjøter Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jordmødre. Av alle jeg har vært borti var det bare ei jeg følte trang til å drepe.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Lærere. De jobber med framtida vår. Sykepleiere er også veldig bra.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Sykepleiere utdanner seg for å ta vare på andre..blææææææææææææh. Sykepleiere utdanner seg ut fra en romantisk forestilling om å pleie sitt eget ego.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har ikke respekt for noen yrkesgrupper. Innen alle yrker er 90% komplett udugelige, og så er det en og annen som lever og ånder for det han/hun gjør.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Alle som gidder å ta "drittjobbene" som er dårlig betalt og alle er helt avhengig av at blir gjort. Eks, renhold, butikk, septikk tank tømmer osv osv De mange andre ser ned på.
Eat sardines and die Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Det er vel ikke slik at de "gidder" å ta drittjobbene.............de MÅ vel? Det er som regel de som er igjen når man ikke fullførte skolen.........
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Tror ikke du er helt klar over at det er ikke bare 'bermen' som jobber i butikk?Virker som alle tror at det er bare tapere somjobber i butikk fordi de ikke får andre jobber. I butikken jeg jobber,er mange av de ansatte faktisk gdt utdannet eller under utdannelse. Vi har blant våre ansatte; -tidligere ambulansesjåfør -tidligere daglig leder for restaurant -vekter -student på politihøgskole -student i jus lærerstudenter osv... Så tenk over neste gang du handler maten din på Rema,at hun som sitter i kassa kommer til å tjene mer enn deg den dagen hun er ferdig utdannet.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 hmmmmm vanskelig å plukke ut en av mange, men jeg tror jeg ender på barnevern. Jeg hadde ikke orket gå på jobben hver dag og sett så mye tragiske skjebner.
愛 siusiu 龍 Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 jeg kan nevne en gruppe det står mest respekt AV, og det er husmoryrket med tilhørende oppdragelse av barn. finnes ingen vanskeligere og viktigere jobb enn det å oppdra barn. bare synd det er så mange som gjør en dårlig jobb...
nickoline og supermann Skrevet 2. juni 2007 #18 Skrevet 2. juni 2007 alle som jobber i helsevesenet........ vernepleiere, sykepleiere, vaskepersonell, leger, hjelpepleiere, assistenter osv osv.......... ellers lærere og de som tar seg av barna våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå