tante grusom master of law Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Han ruller over på magen hele tiden nå, og det begynner å bli vanskelig og holde ham på rygg......
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 De sier når de snur seg selv. Da jenta mi greide fint å snu seg tilbake igjen selv syntes iallefall jeg det var trygt at hun sov på magen.
tante grusom master of law Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Så hvis han ikke klarer å snu seg tilbake til rygg, så burde han ikke sove på mage?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Hvis han holder på med det hele natten, så kan du jo ikke fly å snu han tilbake hele tiden. Hvor gammel er han?
olla Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hvor gammel er han? Når de klarer å snu seg, så er det greit sies det, men usikker på om det er begge veier....
AneB Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Akkurat dette lurte jeg også på i kveld; når jeg var inne for å se til snuppa i sted lå hun på magen, med knærne under seg og nesen rett ned i madrassen. Det kan vel umulig være bra!? Snudde henne selvsagt over igjen...
tante grusom master of law Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 Han er seks mnd idag!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Jeg mener det er når de selv snur seg på magen, at det er trygt. Men jeg snudde alltid dattera mi tilbake likevel, helt til jeg selv gikk og la meg, da.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 HS sa også til meg at når han greide å snu seg tilbake fra mage til rygg er det greit. Men helt fra han var 4-5mnd så lå min på magen, for han snudde seg på magen sjøl. Det som er viktig er jo at de greier å snu hodet til siden så de får puste, at de ikke blir liggende med ansiktet ned i madrassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå