Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hei jenter! Noen som kan forklare meg hvordan det føles ut å ha bekkenlåsning, spesielle kjennetegn?
*RutIetutt* Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har både bekkenløsning og bekkenlåsning. Bekkenløsningen kjenner jeg som isjas-lignende smerter/mensesmerter nedover fra lysken og på innsiden av lårene. Bekkenlåsningen sitter i korsryggen. Kjennes ut som om jeg får en kniv inn nederst i ryggen når jeg beveger meg, spesielt når jeg løfter og setter ned venstre fot...vanskelig å forklare....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Kommer og går disse bekkenlåsningssmertene eller er de konstante?
*RutIetutt* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 De kommer og går - spesielt om jeg har vært litt for aktiv...så får jeg svi for det etterpå...men nå på slutten (er 32+4 i dag) er det oftere enn tidligere:o(
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hvis man har både bekkeløsning og bekkenlåsning. Så kan faktisk bekkenlåsning gjøre bekkenløsningen verre. Dvs det er lurt å få behandlet bekkenlåsningen, og så blir det lettere å takle bekkenløsningen. Symptomene kan variere veldig fra person til person. Jeg går til kiropraktor jevnlig, noe som har hjulpet meg masse. Tror ikke jeg hadde klart meg uten.
*RutIetutt* Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Legen min mente fysio for bekkenløsningen min bare var bortkastet tid...at det ikke kom til å bli bedre uansett pga det er hormonelt...men er bekkenlåsning hormonelt? Aner ikke hva jeg skal tro jeg...men godt, det har jeg det ikke:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå