Gå til innhold

Så det sykeste istad.... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en sånn åpen gård, og der kom det en mann? med to unger som var helt blodrusa! Hun ene kalte ham onkel og en av dem pappa troor jeg..

Han sparka til den ene gutten stakkar, og banna og sa at hvis han kjøpte en jævla is til han skulle han faen i meg betale tilbake for faen osv. Verste jeg har hørt!

Så var det et elektrisk gjerde der, og han sa til den lille gutten på rundt 5 år at han skulle få 100 spenn om han tok på gjerdet..

Han gikk og kalte dem jævla dittunger og ringte i tlf å gapa at det er det jævligeste "dølleste" stedet han hadde vært...

Fikk så vondt av de stakkars ungene, om han så er onkelen, hvem sender avgårde to små barn med en slik gærning da???!!!

Venninnen min gikk etter dem, jeg turde ikke engang jeg... Han så direkte aggressiv ut.. Jeg stod i kø bak ham og han ba meg til helvete slutte å knø bak ham og at jeg til helvete kunne bestille før ham osv.

De gikk også forbi oss idet vi dro, og da snakket han i tlf, og lurte på om vedkommende han pratet med skulle sende barnevernet på ham..

Herregud, det skulle vært sertifikat på å få og ha ansvar for unger.. Blir så lei meg og tenker på det hele tiden nå ikveld, hvor vondt de ungene hadde det..

Huff:-\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte du ikke politiet? HVorfor ikke? Narkomane er knapt i stand til å ta være på seg selv. De som tillater at denne her har ansvaret for små barn skulle egentlig hatt skikkelig juling.. Det at vi på dib okker og uffer over det i ettertid gjør absolutt ingen forskjell for de barna det dreide seg om.

Skrevet

Hva mener du med blodrusa?

Han høres jo helt hinsides ut. Var han edru?

Uff, hadde ikke fått sove jeg, hvis jeg var vitne til noe sånn.

Skrevet

Aha, det var mannen som var blodrusa - ikke ungene. Skjønner. Hvis han så tydelig var rusa på noe, så hadde jeg ringt politiet med en gang.

Skrevet

Politiet hadde vært rette instans å ta kontakt med ja. Det bør man gjøre da man ser sånt.

Skrevet

Jo, de på gården ringte... Så ingen grunn til å ringe selv da!! Men, det er uansett vondt å se hvordan noen barn faktisk har det. Barnevernet er nok ingen arbeidsplass for meg....:-(

Skrevet

Det var bra at noen reagerte på gården da. Man må nok være litt hardhudet for å jobbe i barnevernet ja.

Skrevet

Jada, venninnen min måtte gå etter de, sånn litt i bakgrunnen.. De skulle ringe, men ingen som kom så lenge vi var der men..

Ja, det var skikkelig vondt å se... Spesiellt hvor lojale de ungene var ovenfor denne drittsekken!! Han lille gutten spurte hvilket dyr det der var, og pekte.. Han svarte han, det er en dinosaur din lille jævel!!

Herregud, jeg hadde lyst til å ta dem med meg jeg:-\ Greit å si etterpå, men jeg hadde jo med meg 3 unger selv, og torde ikke gjøre noe for å lage noe ekstra rabalder der!

Skrevet

Lurt å ikke vise seg for mye når de er tydelig aggresive..Kan gå hardt utover både ene og andre ungen det. Håper virkelig de fikk fatt i ham da, og at de som ga denne karen ansvaret får beskjed om hvor landet ligger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...