Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg eller vi vurderer og gå fra hverandre, dette har vi gjort nesten siden vi ble sammen..Vi har nå vært sammen i 3 år og har en datter på 2 år sammen.Han har omtrent aldri sagt at han elsker meg, han har sagt at han ikke vet om han gjør det.Vi har omtrent kranglet i 3 år mye fordi jeg har slitt med sjalusi men har nå fått hjelp og er myyyye bedre.Vi krangler om barneoppdragelse og økonomi for det meste.Det virker ikke som han er så glag i barnet vårt det viktigste er hunden vår..hunden betyr alt for han, vi kan ikke dra på ferie fordi han ikke vil være borte fra hunden evt max 5 dager, vi kjeder oss omtrent hele tiden, har nesten ingenting å snakke om, ingen felles interesser og vi kommuniserer svært dårlig.Han blir fort sinna og sier mye stygt f.eks hore osv..men da er det som oftest jeg som har starta, han sier at han ikke har noen lunte når det gjelder meg.Det er så mye jeg kunne skrevet...Han kan hjelpe til i huset innimellom og kan jo være snill og god mot barnet vårt, men han mener hun er altfor aktiv(unormalt) kaller henne drittunge, klapp igjen osv..Vi krangler ikke så mye foran barnet, jeg ble gravid etter bare noen få mnd og han ville ikke ha barnet men jeg tok ikke abort..Når vi srangler skikkelig så sier han at det er du som ville ha den drittungen ikke jeg..Du har ødelagt livet mitt osv.. Jeg trenger innspill fra dere?Hva ksal jeg gjøre?Føler jo at mye er min skyld pga at jeg tidligere var sykelig sjalu noe som er blitt ganske bra..Jeg er så redd for å bli alene..redd for at han skal finne seg ny dame huff:(
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er ganske sikker på at du vet hva du bør gjøre.. Det høres ut som samboeren din har en del problemer og retter dem mot deg. Prøv å få litt fri fra hverandre i noen uker og se hva som skjer.. Det er mitt råd til deg. Jeg kan forstå at du er redd for å bli alene, men de som har endt opp i den situasjonen har klart seg bra. Og det vil du også gjøre.. Jeg kan også forstå at du er redd han skal finne seg ei annen, men du bør heller tenke på at du kan/skal finne deg en mann du kan stole på, som elsker deg og som behandler deg og dattera di med respekt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk for oppløftene svar..Jeg vet vel egentlig hva jeg bør gjøre men det er ikke lett..Vi skal snakke sammen i morgen så får se hva som skjer da..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hvis han kaller sitt eget barn for drittunge og deg for hore, er det noe seriøst galt med fyren. Ikke bare gå fra han, LØP!!!!!
smuffe og fruen Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Du er den eneste som sitter med svaret på hva du skal gjøre. Når det er sagt - Det høres ikke videre positivt ut det forholdet deres, heller høres det destruktivt ut både for deg og barnet - og kanskje for samboeren din og for alt man vet. Det virker som du har tenkt mye på hva du skal gjøre, og noe sier meg at du egentlig har svaret i deg. Å skulle gå fra samboeren din, faren til barnet ditt er en vanskelig avgjørelse å skulle komme fram til. Jeg ville spurt meg selv om dette er noe som kommer til å holde, og til hvilken pris, videre - vil jeg, og vil barnet mitt - ha det best om jeg blir eller om vi starter på nytt for oss selv? Om det er et forhold man vet kommer til å ende, blir det bare vondere jo lengre man venter - for alle parter, inkludert barnet. Jeg er sikker på at om du finner ut at du skal gjøre gå er det noe du har tenkt godt gjennom, og da vil det være det riktige for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå