Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg eller vi vurderer og gå fra hverandre, dette har vi gjort nesten siden vi ble sammen..Vi har nå vært sammen i 3 år og har en datter på 2 år sammen.Han har omtrent aldri sagt at han elsker meg, han har sagt at han ikke vet om han gjør det.Vi har omtrent kranglet i 3 år mye fordi jeg har slitt med sjalusi men har nå fått hjelp og er myyyye bedre.Vi krangler om barneoppdragelse og økonomi for det meste.Det virker ikke som han er så glag i barnet vårt det viktigste er hunden vår..hunden betyr alt for han, vi kan ikke dra på ferie fordi han ikke vil være borte fra hunden evt max 5 dager, vi kjeder oss omtrent hele tiden, har nesten ingenting å snakke om, ingen felles interesser og vi kommuniserer svært dårlig.Han blir fort sinna og sier mye stygt f.eks hore osv..men da er det som oftest jeg som har starta, han sier at han ikke har noen lunte når det gjelder meg.Det er så mye jeg kunne skrevet...Han kan hjelpe til i huset innimellom og kan jo være snill og god mot barnet vårt, men han mener hun er altfor aktiv(unormalt) kaller henne drittunge, klapp igjen osv..Vi krangler ikke så mye foran barnet, jeg ble gravid etter bare noen få mnd og han ville ikke ha barnet men jeg tok ikke abort..Når vi srangler skikkelig så sier han at det er du som ville ha den drittungen ikke jeg..Du har ødelagt livet mitt osv.. Jeg trenger innspill fra dere?Hva ksal jeg gjøre?Føler jo at mye er min skyld pga at jeg tidligere var sykelig sjalu noe som er blitt ganske bra..Jeg er så redd for å bli alene..redd for at han skal finne seg ny dame huff:(
er det muuulig Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 er midt i seprasjon selv jeg....og redselen for at han skal finne ny dame er enorm!!! men tenk på deg selv og hvordan livet ditt blir bedre uten han...allt du kan få til og hvor godt du og jenta kan få det!! du ser jo tydeligvis situasjonen selv...men samtidig unnskylder du han faktisk...og det må du ikke gjøre! tingene han sier til deg er en ting...men det han sier om jentungen er uakseptabelt! ta deg mot å gjør noe med situasjonen før det baller mer på seg.... maange vil stille opp for deg og ditt valg...men du må selv gjøre det først!!! *klemmer* jeg og jentene våre flytter i morgen faktisk.....vanskelig er det...men jeg vet at det er til det beste for oss alle....
AneB Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Kjære deg! Les det du har skrevet selv og lat som det ikke er du som har skrevet det. Hva ville du rådet deg selv til? For meg er det ingen tvil om at en pappa som sier/gjør så mye stygt mot ungen sin og samboeren sin ikke fortjener noen av dem. Kan fortelle fra min egen situasjon at det første halve året alene med ungen var skikkelig tøft, tenkte mye på hva han gjorde, damer osv. Men nå har jeg det helt supert. Har skjønt at jeg og lille jenta mi har det myyyye bedre uten han, og i koser oss sammen vi to.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger:) jeg er så redd for at jeg kommer til å angre, jeg angrer fortsatt på at jeg gikk fra eksen min og det er 4 år siden..Han er jo kjælen også men vi har det jo ikke bra..Vi har gått en gang i familierådgiving og skal dit på onsdag også men da sa han at det ikke var vits fordi vi ikke hadde noe forhold..Off dette er så vanskelig men ser selv at det er det beste etter at jeg har lest hva jeg har skrevet..
AneB Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 HI, jeg lover deg at du kommer til å få tøffe tider, anger, snørr og tårer, men jeg lover deg at etter det kommer det tider som gjør at du vet at du gjorde det som var riktig. Det er jeg ganske sikker på når jeg leser det du skriver. Du kommer til å klare deg fint!!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk for oppløftende svar AneB. redd jeg skal gjøre et feil valg men selv tror jeg at det er det riktige både for meg og barnet:)
winneboo Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Du fortjener sååå mye bedre enn det der. Du fortjener en mann som viser deg respekt, å som hans samboer,kjæreste og mor til sitt barn så burde han HVERTFALL vise deg respekt. Selv om du er sjalu så har han ingen rett til å behandle deg slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå