Mamma Mirabell Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Sipper og sipper og sipper bare jeg ser på babyen eller tenker på storebror.. helt super homonell.. værre enn når jeg var gravid.. har hørt om barseltårer altså men det er da voldsomt :)
Stor_smil Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer med baby Gutt eller jente? Når var h*n født? Du kan trøste deg med at det går over.. jeg hadde det også slik i starten.. hver gang jeg hørte han sukke inne fra soverommet om kvelden, måtte jeg trekke pusten en ekstra gang for å ikke begynne å tute Det er litt godt også da
Mamma Mirabell Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 takk han ble født 23 mai Ja er litt godt oxo å bare åpne slusene.. har i alle fall grini fra meg noen år tror jeg
Stor_smil Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Åhh... bare en pitteliten uke gammel da:) Husker barseltårene hang i en liten stund, men det bedret seg etterhvert. Jeg var en "av de" som begynte å gråte bare noen så på barnet mitt Gikk konstant med lommetørkler
Mamma Mirabell Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 ja han er så søt og liten atte ja alt får meg til å gråte.. kan jo nesten ikke bevege meg utendørs.. hehe da satser vi på at det går over om ikke så altfor lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå