Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mann...

Skal i bryllup om 14 dager og har ingenting å ha på meg. Puppene mine går ikke inn i noe jeg har av klær, og så føler jeg meg feit i de få som passer... Brukte et par timer på kjøpesenter for å prøve å finne noe i går, men fant ingenting.

Kom nettopp hjem fra jobb, og i klesskapet vårt hang det en kjempeflott kjole (som passer perfekt!). Mannen min har vært i byen og gått på leting etter den perfekte kjolen i nesten 2 timer i dag! Han er så utrolig skjønn en mann! *sukk*

Jeg er heldig jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss... han fortjener en premie!! Det hadde sånn omtrent ingen andre menn i verden gjort.

Skrevet

min mann blir ikke med på rema å handle daglivarer en gang,rtt kjøpesenter kan æ bare glemme.

Skrevet

Ser for meg damene som jobber på disse klesbutikkene lure når det kom inn en mann alene. (Det var jo bare kvinneklær der :)

Skrevet

Så søtt av ham! Ja du er heldig ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...