Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 mann... Skal i bryllup om 14 dager og har ingenting å ha på meg. Puppene mine går ikke inn i noe jeg har av klær, og så føler jeg meg feit i de få som passer... Brukte et par timer på kjøpesenter for å prøve å finne noe i går, men fant ingenting. Kom nettopp hjem fra jobb, og i klesskapet vårt hang det en kjempeflott kjole (som passer perfekt!). Mannen min har vært i byen og gått på leting etter den perfekte kjolen i nesten 2 timer i dag! Han er så utrolig skjønn en mann! *sukk* Jeg er heldig jeg.
Miss L å di Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 jøss... han fortjener en premie!! Det hadde sånn omtrent ingen andre menn i verden gjort.
2 prinsesse +? Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 min mann blir ikke med på rema å handle daglivarer en gang,rtt kjøpesenter kan æ bare glemme.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Ser for meg damene som jobber på disse klesbutikkene lure når det kom inn en mann alene. (Det var jo bare kvinneklær der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå