♥kinemor19og lille oliver Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 skal hvit vin drikkes kald eller varm?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Den skal drikkes kald ) Så legg flaska i kjøleskapet )
Nicita73 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Skal ikke den være kald? Jeg liker den best kald, med en isbit i:)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 løpe å legge i kjøleskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå