Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hei Sniker meg inn her fra BIM og håper noen av dere som har født kan svare meg... Jeg skal på overtidskontroll på mandag og da er jeg 15 dager over termin... Er det stor kjangs for at jeg blir satt igang samme dagen da? Eller blir man gående ytligere flere dager før man blir satt igang??
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Huff da, stakkars deg. Ikke gøy å gå overtid. Mye kommer vel an på hvor langt det er modnet, om du er fødeklar. Men man skal vel strengt tatt ikke gå lengre enn så langt som du er da. Jeg hadde på ingen måte dratt hjem igjen hvis jeg var deg, ta med deg baggen og krev igangsetting uansett. Det får da være måte på hvor lenge en skal gå slik å vente. Jeg kom på kontroll ti dager over termin begge gangene jeg har født, og gikk ikke ut døra før ungene var ute.
adelia*termin 18/10* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 jeg ble sendt hjem etter overtidskontrollen... ble satt i gang dagen etter da:)
suseduse Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg ble satt i gang på dag 17 overtid, og jeg angrer på at det ikke skjedde før... Blei helt knekt når jeg ble sendt hjem igjen, for legen min sa at den dagen kom det hvertfall til å skje!!!(gikk hos min fastlege, som syntes veldig synd på meg som gikk så lenge over..) Var så deppa at jeg ikke klarte å sove de neste nettene, så var jo utslitt når jeg først skulle føde.. Men gikk veldig bra Klag masse, og si du ikke orker mer... Ingen vits i å gå lenger! Når jeg kom inn 2 dager etter overtidskontroll, begynte de å snakke om at de ikke hadde plass til meg, men da klikka jeg og sa at da fikk de bare få tak i et annet sykehus til meg, for jeg skulle ha ut ungen NÅ!!! Fikk vilja mi da gitt Men er ikke forsvarlig å gå så lenge over, alt er modent, så beste er å sette i gang, mener hvertfall jeg ut i fra min erfaring... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 nei desverre...jeg ble også satt igang dagen etter, gikk 16 dager over tiden..det er SLITSOMT..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå