Gå til innhold

Hvor billig er det mulig å gjøre et bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har luftet tanken litt om å gifte oss...Men det er jo dyrt da...

Ingen av oss ønsker kirkebryllup.Men heller borgerlig(hva heter d igjen??)

Jeg er heller ikke opptatt av å ha den tradisjonelle brudekjolen.

Mat og lokale må en jo ha da...men ønsker heller ikke alt for mange gjester...40 stk.kanskje...

(ja vi er noen enkle sjeler,som ikke ønsker alt for mye oppmerksomhet.)noen andre som har gjort det enkelt?hvor mye brukte dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bryllupsgaver viktig for deg?? Har vært i ett par bryllup hvor vi har betalt en sum på mellom 350-500 kroner istedenfor å gi gave. Veit ikke om du synes det er en grei løsning?

Skrevet

Ta en titt på bryllupsdebatten her på forumet. Er ei der som skriver om noe som kanskje kunne passa deg. i stedet for gaver skal gjestene ta med mat og slikt. Det gjør det jo mye billigere. Og kan bli veldig koselig det :D

Skrevet

Vi endte på ca 20 000, da hadde vi fest i to omganger hjemme, en gang med bare nær familie og forlovere, ca 20 stk, og en vennefest for ca 20 stk. Vi hadde 3-retters middag da familien var her, og buffet for vennene. Vi laget all maten selv og hadde ikke kjøkken- eller serveringshjelp. Serverte alkohol til maten, men ikke mye sprit/drinker. Jeg hadde bunaden min på under vielsen, men kjøpte ny kjole og sko til vennefesten, det kom på ca 3000 som ikke er med i de 20 000. Fikk en slektning til å lage brudebukett, den kom på ca 1000.

Jeg synes det ble et kjempebra bryllup, selv om det var enkelt. Ellers har jeg vært i bryllup der alle ble bedt om å ta med en matrett til buffet, det fungerte fint det.

Skrevet

Heisann!!

Vi gjorde bryllupet slik vi ville, men det ble ikke så altfor dyrt for det.

Vi hadde det i kirka, middag på et grendehus, serveringshjelp som vi betalte, blomster som svigermor satte opp. For alt dette betalte vi 25000,- Da var vi 75 gjester.

Så om du skal være 40 pers, er det mulig å gjøre det billig!

Men hva pris tenker dere da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...