Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Her i huset er vi glade i sørlandchips med spansk paprika og persille og snackchips fra kims )
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 salt superchips fra maarud, eller salt og pepper fra kims. Men alle posene med kims er ikke like god, men noen ganger når de har mye krydder er de supergod!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 maarud original, den sorte posen...
It's all about me Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Frenchfries selvfølgelig. Sørlandschips med salt og sitronpepper som nummer to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå