Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 JEG HATER DEM!!!!!!!!!!!!!!! jævla skitstappere<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< AU AU::::::(((((((((((( det gjør så vondt i rompa mi
mamma snart ;o) Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 HI bare provoserer....prøver å få igang en debatt (les krangel)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 En ting er og ville starte en debatt, dette er bare dumt og umodent!!
Tpop Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Anonym og greier, kan jo sette opp en profil for deg da:) Men først, jeg blir ikke provosert av innlegget, men måtte le istede, skikkelig fjortiss,hehe.Litt gjennomsiktig at dette ble funnet på. Profil: Jeg er en KVINNE på 16år, og er prøver med min kjæreste som er verdens beste MANN på 17 forøvrig. Han elsker meg og vi har vært sammen i to mnd. Og til de som er 16 år ellers, så mener jeg ikke at alle er slik da, så ikke bli provosert av dette, men sant nok så finnes de umodne i alle aldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå