Nicita73 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 i ordents rette betydning. Det er gravd i hagen her da vi skal bygge ut. Masse leire og søle, der hadde 8 åringen og 11 åringen lekt, ikke nok med det, men de hadde byttet fra joggesko til gummistøvler, så alt er fullt av søle, klærne også, fra topp til tå. Der står de inni gangen, det så ikke ut. Hallo sier min samboer, det går da for ****** ann å bruke hue, dere er ikke 2 år lengre. Han måtte frem med hageslangen å spyle alt. Er det for mye forlangt at så store barn skal bruke hue litt???? Ikke greit, hadde ikke planlagt å bruke lørdagskvelden på å støvsuge og vaske. Men nå er jeg ferdig, å skal kose meg med fotballkampen:) Ha en fin kveld dere:)
Anne-B. Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Å si at det går an å bruke hodet er egentlig en ufin fornærmelse, syns jeg. Jo, de bør egentlig skjønna at de ikke skal trampe inn på gjørme og denslags, men da skulle de ha fått lov til å bli med og vaske den vekk og.
Nicita73 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Du sier noe, men det er ikke ofte det florerer sånne ord i huset her, han ble bare så utrolig irritert, med god grunn, da han hadde sagt før i dag at det ikke fikk leke der. Minstemann hjalp meg litt med støvsuging, men eldstemann får hysterisk anfall om han må løfte en finger:(
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Syntes dere overreagerer da jeg men...
Anne-B. Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Man kan buse ut med mye rart når man er irritert. om de hadde fått hørt det tidligere, så syns jeg egentlig de skulle ha klart å huske på det.
Nicita73 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Hadde du vært her å sett kaoset hadde du kanskje sagt noe annet, hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå