Pærefrø Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Herregud, har vært "innvolvert" med en fyr ( var sammen en liten stund) Har hørt fra 3 forskjellige kilder at han er en såkaldt "player" Jeg har gatt ubeskyttet sex med han, og er nå livredd for å ha fått noen skydommer...Skal til legen på mandag å teste meg, men lurer på om noen vet noe ang dette. Må jeg oppgi hans navn? eventuelt hva vil legen gjøre med det? hvor lang tid tar det før jeg får svar på testene? takker for alle svar! klem rundlurt
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Regner med at du må det, ja. Hvis du altså er smittet med noe. Han må jo få beskjed om at han er smittet, hvis ikke kommer han bare til å smitte en haug med andre kvinner, så har man epidemien gående...får vel svar innen en ukes tid. Hvis du har fått noen sykdommer får du vel medisin som fikser det:)
Pærefrø Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Må man betale for alt dette?? Og må jeg be om forskjellige tester, eller tar di "alt" liksom? Hvor lang tid tar det å få svar på en hiv test? Huff dette er helt jævlig!
prekæs Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Rundlurt? som holder til her har stor bokstav og ? etter. Din luring;)
Gjest sug lut usle kjøter Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har aldri måttet oppgi noen navn, nei, men du blir antakelig bedt/oppfordra til å varsle og be ham ta pikken med til legen. Noen ting kan du ikke teste for veldig kjapt, som hiv, men annet går relativt raskt å få svar på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå