Gå til innhold

Ja da gikk gubben på fest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke ok for meg... men men.. hva kan jeg gjøre med det? Han kom fra Italia i går, og så gikk han faen meg på fest nå..... Grrr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja sååååååå mye har han savnet deg lizzom:(

Skrevet

ja sant... faen det glemte jeg å si til han... Skal skrive sms....

Skrevet

har dere barn?? Jeg pleier å ta hevn dagen etter. Da tar jeg de 2 minste inn i senga og lar dem herje fritt en halvtimes tid hehehehehehe det er kiiiipt dagen derpå det. Med våte tissebleier trøkka oppi trynet mmmmmmm

Skrevet

Det kommer sjeldent noe godt ut av suring.

La mannen kose seg, så gjør du det samme en annen gang.

Skrevet

Nei jeg gidda ikke å sure meg jeg. Driter egentlig i det, men det var bare prinsippet. Men jeg sa ivertfall det, at "hvis du skal ut, så skal du lage biffmiddag til meg først. Deilig brasiliansk indrefilet..... Og det gjorde han da.. hehe....

Skrevet

jeg kan ikke klage heller når han kommer hjem fra Italia med en ekte Prada veske til meg. Med sånn bevissertifikat og greier..

Skrevet

La no gubben få ta seg en fest uten å ha dårlig samvittighet! Send en kosemelding til han du!

Skrevet

Så så anonym... Jeg var ikke sur på han da han gikk, men jeg må jo få lov til å lesse ut mine indre tanker om det her inne på kranglesiden..

Skrevet

jeg hadde blitt sur......men det kom vel ikke som en bombe

Skrevet

signerer den........................ikka bare sur, men dritsur. JEG skal faktisk være viktigere enn en fest.........................

Skrevet

Har det på akkurat samme måte sjøl nu, gubben har vært på kurs hele uka, å i ste ringte en kompis å sporte om han ville være me på sjøen... sa jo at det va greit selv om det ikke e det. syns han kan tenke litt sjøl når han kom hjem sikkeli seint i går.....Syns alt bare handler om han fortida, den selvoppblåste verdens mesteren... Blir så lei meg, når han kun ser seg selv, og jeg har sakt i fra mange mange ganger.....

Skrevet

Men ta igjen, gjør det samme tilbake.

At du tar vare på deg selv og tenker mest på deg selv, er det som er mest attraktivt for en mann.

Jeg lover deg, menn er enkle vesner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...