Pærefrø Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Herregud, har vært "innvolvert" med en fyr ( var sammen en liten stund) Har hørt fra 3 forskjellige kilder at han er en såkaldt "player" Jeg har gatt ubeskyttet sex med han, og er nå livredd for å ha fått noen skydommer...Skal til legen på mandag å teste meg, men lurer på om noen vet noe ang dette. Må jeg oppgi hans navn? eventuelt hva vil legen gjøre med det? hvor lang tid tar det før jeg får svar på testene? takker for alle svar! klem
Pærefrø Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2007 BTW har lagt denne inn på kranglesiden også om noen vil svare meg anonymt!
ketosina Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 du trenger ikke oppgi noen navn, men er prøvene positive må du gi beskjed til partnere/tidligere partnere om dette. det går 7-10 dager før du får svar på prøvene.
Nicita73 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Om det viser seg at du er smittet, må du selv ringe denne karen. Tror og mener helt sikkert at ikke legen kommer til å kreve navn. Men du er pliktet til å opplyse eventuell smittekilde, så han/henne ikke smitter videre. Lykke til, får håpe du ikke er smittet
Pærefrø Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Vet noen hva dette koster? Må man be om spesifikte tester, eller tar di "alt" liksom? Hvor lang tid tar det å få svar på en hiv test??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå