-Hengebuksvinet- Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Etter en hektisk dag, skulle jeg en kjapp tur innom en dagligvarebutikk, før jeg skulle hjem til mann og barn. Og jaggu klarer jeg ikke å rygge på en bil, med bortimot null fart, når jeg skal utfra parkeringen. Konsentrasjonen var liksom helt borte fra det jeg holdt på med et øyeblikk. Ba han mannen som eide bilen om å ta en kikk, og han sa at han ikke kunne se noe. Så jeg ba han om å ta en ekstra kikk, for å være helt sikker. Og det gjorde han. Likevel har jeg superdårlig samvittighet, men da har jeg vel gjort mitt?
katlinka Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jepp, det har du... ikke ha dårlig samvittighet.. hvis det var noe så hadde vel han du rygget på villet fylt ut skademeldinger osv.? Det går så bra så
Gjest_1001 Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Så lenge eieren er fornøyd og ingen skade er skjedd så hadde jeg drete en god lang marsj i det hehe, shit skjer! Kanskje du følger bedre med neste gang.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg syns du har gjort ditt, i alel fall mtp at han du kjørte på ikke har krevd noe mer (går jeg utfra når jeg leser innlegget ditt). Har gjort det samme selv en gang da jeg var ganske så gravid og dødstrøtt etter sinnsyk dag på jobb. Selv traff jeg bilen bak meg med tilhengerkroken min og traff hans bil i nummerskiltet. Ble skrape i skiltet og ikke noe mer, og han jeg kjørte på sa at det spilte ingen trille. Men følelsen sitter i ei stund, ja...
-Hengebuksvinet- Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Det var bare så vidt hengerkroken var borti med meg også, og jeg føler meg så dum som ikke var mer obs. Men går virkelig utfra at han var sikker, når han sa det. Skal i hvertfall være litt mer obs neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå