rampejenta - ny spire Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 i dag blir de fisk hos oss. Marinert laks og steinbit og marinert scampi...med grønnsaker og ris.... mmm...
Tussa og Sofie Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Indrefilet av svin er en stor hit for tiden, Marinert, og med salat, og hjemmesnekra båtpoteter til. Nam nam....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 I morgen skal vi grille da blir det marinert svinebiff, flintstek og pølser. tilbehør blir potetsalat og vanlig salat og hjemmelaget gresk dressing... nam nam.. gleder meg til i morgen.. hehe. Og har 2 iskalde munkhom pils jeg har spart på til en grillkveld som kommer til å bli slukt fort i morgen:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 mmmm...... Er svak for sommerkoteletter, nam. Men også flintsteik og steinbitt ja. Og så er pølser godt da... Med salat, nypoteter og rømme.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 imorgen skal vi grille grillribbe, flintsteik, noen pølser,og maiskolber, til tilbehør skal vi ha grill-potetsalat, vanlig salat, kryddersmør og hvitløksbagutter=) NAM, GRILLMAT ER KONGE=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 marinert flintsteik. nam nam... har allerede spist masse av det i år. og mer skal det bli.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Vi har grillet koteletter, pølser og kyllingfileter..... Hjemmelaget potetsalat som tilbehør.... mmmmmmm Det ser også ut som jeg har ligget på grillristen, så solbrent som jeg er blitt..... huff at jeg aldri lærer å smøre meg med solkrem.... Men klager ikke, for vi har knallvær...johooooo
77modell Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Åhhh maiskolber fikk jeg lyst på!!!!!!!! Grillskiver, flintsteik, svin, kylling,pølser alt er jo godt. I sverige har de noen pølser som er jævlig gode, de heter snikker korv! Masse smak på de! I sverige har de jo masse gode pølser da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå