Gå til innhold

Hva legger dere på grillen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag blir de fisk hos oss. Marinert laks og steinbit og marinert scampi...med grønnsaker og ris.... mmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indrefilet av svin er en stor hit for tiden, Marinert, og med salat, og hjemmesnekra båtpoteter til. Nam nam....

Skrevet

I morgen skal vi grille da blir det marinert svinebiff, flintstek og pølser. tilbehør blir potetsalat og vanlig salat og hjemmelaget gresk dressing... nam nam.. gleder meg til i morgen.. hehe. Og har 2 iskalde munkhom pils jeg har spart på til en grillkveld som kommer til å bli slukt fort i morgen:)

Skrevet

..og Marsmallows, da! :D

Skrevet

mmmm...... Er svak for sommerkoteletter, nam. Men også flintsteik og steinbitt ja. Og så er pølser godt da...

Med salat, nypoteter og rømme.

Skrevet

imorgen skal vi grille grillribbe, flintsteik, noen pølser,og maiskolber, til tilbehør skal vi ha grill-potetsalat, vanlig salat, kryddersmør og hvitløksbagutter=)

NAM, GRILLMAT ER KONGE=)

Skrevet

marinert flintsteik. nam nam... har allerede spist masse av det i år. og mer skal det bli.

Skrevet

Vi har grillet koteletter, pølser og kyllingfileter.....

Hjemmelaget potetsalat som tilbehør.... mmmmmmm

Det ser også ut som jeg har ligget på grillristen, så solbrent som jeg er blitt..... huff at jeg aldri lærer å smøre meg med solkrem....:(

Men klager ikke, for vi har knallvær...johooooo

:)

Skrevet

Åhhh maiskolber fikk jeg lyst på!!!!!!!!

Grillskiver, flintsteik, svin, kylling,pølser alt er jo godt.

I sverige har de noen pølser som er jævlig gode, de heter snikker korv!

Masse smak på de! I sverige har de jo masse gode pølser da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...