Bibi m/2 nå (",) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 ehe....litt lei?? ja.....hihi Har enda 19 dager til termin, men er egentlig kjeeeeeempe klar til å få han ut av magen, se han....holde han, lukte på han og bli kjent med han + har ei jente på 6 som oxo gleder seg.....!!! Huh.....lurer på om det blir noen laaange 19 dager....sannsynligvis når jeg er sååå utålmodig NÅ!!! Gruer og gleder meg til skikkelige rier....*Hjeeeeelp/Eeeeendelig!!* hahaha Andre som oxo føler det litt slikt nå ?
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Har det motsatt nå....du kan få min pain....har enda 3 mnd igjen og det føles som mini vil komme ut NÅ. Har sovet dårlig i natt...lekker vann...har kynnere/maserier eller premature rier...vondt gjør det iallefall...må snart dra inn på sykehuset..igjen. Sender smertene over til deg jeg om du vil ha dem!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 *Tar i mot* ;p Huff, ikke kjekt å være redd å få prematurt....håper de forsvinner....du må ikke få de enda du ! Masse lykke til!!!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Håper de forsvinner ja. Ble lagt inn 19 mai og trodde da det var premature rier...men ble operert 20 mai for blindtarmen og hadde en infeksjon på høyre eggstokk. Vil IKKE at mini skal komme nå. Sender alt jeg har over til deg og lykke til du også!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Hørtes tøft ut.... Håper du har det bra og mini blir der h*n er en stund til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå