Gå til innhold

"Show me the PAIN!!!" :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

ehe....litt lei?? ja.....hihi ;)

 

Har enda 19 dager til termin, men er egentlig kjeeeeeempe klar til å få han ut av magen, se han....holde han, lukte på han og bli kjent med han + har ei jente på 6 som oxo gleder seg.....!!!

 

Huh.....lurer på om det blir noen laaange 19 dager....sannsynligvis når jeg er sååå utålmodig NÅ!!!

 

Gruer og gleder meg til skikkelige rier....*Hjeeeeelp/Eeeeendelig!!* hahaha :D

 

Andre som oxo føler det litt slikt nå ;) ?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det motsatt nå....du kan få min pain....har enda 3 mnd igjen og det føles som mini vil komme ut NÅ. Har sovet dårlig i natt...lekker vann...har kynnere/maserier eller premature rier...vondt gjør det iallefall...må snart dra inn på sykehuset..igjen.

 

Sender smertene over til deg jeg om du vil ha dem!

Skrevet

*Tar i mot* ;p

 

Huff, ikke kjekt å være redd å få prematurt....håper de forsvinner....du må ikke få de enda du !

 

Masse lykke til!!!

Skrevet

Håper de forsvinner ja. Ble lagt inn 19 mai og trodde da det var premature rier...men ble operert 20 mai for blindtarmen og hadde en infeksjon på høyre eggstokk. Vil IKKE at mini skal komme nå.

 

Sender alt jeg har over til deg og lykke til du også!

Skrevet

Hørtes tøft ut....:(

 

Håper du har det bra og mini blir der h*n er en stund til=)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...