Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Eller, jeg vil vente til jeg har begynt å jobbe igjen. Begynner å jobbe igjen til høsten og da er barnet vårt 16 mnd. Gleder meg til å prøve på en til, men er også litt skummelt med 2 bleiebarn. Vi fikser det nok kjempe fint når det skjer...hehe.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Lykke til med prøvingen og ja, det er ikke noe problem, man blir så vant til det at. Har hatt to bleiebarn i ett år nå og man kommer rett inn i det:) Eldstejenta mi har akkurat sluttet med bleie nå (2,5år) så er jo ikke sikkert perioden varer så lenge heller. For oss er det mest kos og har bare godord om det å ha to barn. Regner med å prøve på nr 3 etterhvert også
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 lykke til med prøvinga..det blir spennende:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Lykke til med prøvingen=) Har akkurat sluttet på p pillen selv for vi skal prøve på nr 2=) Vår første er 15 mnd. gammel nå. Tror ikke det blir noe problem med to bleiebarn! gleder meg! Men prøvingen er hemmelig;) Og skal prøve å la være å si noe til noen før jeg evt. har passert 12 uker.. hehe.
Sassy. Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Så gøy da :-) Aner ikke hvordan det er selv å ha 2 bleiebarn,er nesten 7 år mellom mine skatter :-D Men masse lykke til med prøving :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Takker. Er hemmelig her også, så jeg er anonym så lenge. Noen som vet hvem jeg er her : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå