Gå til innhold

Vi har bestemt oss for å prøve på en til : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, jeg vil vente til jeg har begynt å jobbe igjen. Begynner å jobbe igjen til høsten og da er barnet vårt 16 mnd.

Gleder meg til å prøve på en til, men er også litt skummelt med 2 bleiebarn. Vi fikser det nok kjempe fint når det skjer...hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med prøvingen og ja, det er ikke noe problem, man blir så vant til det at. Har hatt to bleiebarn i ett år nå og man kommer rett inn i det:) Eldstejenta mi har akkurat sluttet med bleie nå (2,5år) så er jo ikke sikkert perioden varer så lenge heller.

For oss er det mest kos og har bare godord om det å ha to barn. Regner med å prøve på nr 3 etterhvert også:)

Skrevet

lykke til med prøvinga..det blir spennende:)

Skrevet

Lykke til med prøvingen=)

Har akkurat sluttet på p pillen selv for vi skal prøve på nr 2=) Vår første er 15 mnd. gammel nå. Tror ikke det blir noe problem med to bleiebarn! gleder meg! Men prøvingen er hemmelig;) Og skal prøve å la være å si noe til noen før jeg evt. har passert 12 uker.. hehe.

Skrevet

Så gøy da :-)

Aner ikke hvordan det er selv å ha 2 bleiebarn,er nesten 7 år mellom mine skatter :-D

Men masse lykke til med prøving :-)

Skrevet

Takker. Er hemmelig her også, så jeg er anonym så lenge. Noen som vet hvem jeg er her : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...