Gå til innhold

Hvilken type potetgull synes dere er best!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg litt her og lurer på hva dere liker best....

Mine favoritter må være, Sørlandschips m/salt, ostepop, Maarud m/paprika.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maarud m/paprika eller Maarud m/sourcream

Skrevet

sørlandschips m/salt, ostepopp, delivio m/salt og maarud m/både salt og paprika og masse holiday dip!!

Skrevet

Kim`s sin paprika chips!! kjempe good;) hehe.

vet ikke om eg skrev Kim`s rett men,men.

Skrevet

Åhhhhh hvorfor gikk jeg inn her for å se.. grr... Jeg elsker ostepopppppp og nå fikk jeg jo sinnsykt lyst på det.. grr.. bare 3 mil til nærmeste sted som har oppe nå... åh.. huff..

Skrevet

Men hva skjedde med potetskruer med salt og pepper?? Nå er den bare m salt eller paprika. Fnys....noe annet av pottis dere savner som har gått ut av produksjon?

Skrevet

Husker ikke hvilket merke, men for 1-2 år siden hadde de et paprikapotetgull som hadde sinnsykt masse paprikakrydder.. Stod at det var X % mindre fett i det..

Men den gode paprikasmaken som var på det da.. Måtte ha det hver helg jeg, men så forsvant det...

Skrevet

snack chips med sour and onion.. selges desverre ikke i Norge..

Skrevet

sourcream skulle de stå..hehe..

Skrevet

SUPERCHIPS MED SALT OG PEPPER.. NAMM NAMM

Skrevet

Huff, dessverre må jeg si: CHEEZE DOODLES!:) men det stinker skikkelig av dem, så det er en upopulær sort å like. Namnam, nå fikk jeg skikkelig lyst på!:)

Skrevet

åh, husker den der fjellchipsen(eller var det det den het?) ja uansett.. den chipsen som var laget av mandelpotet.. de grønne posene der, de var ubetalelige!!! mmmmm:)

ellers liker jeg maarud med ost og løk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...