Tussa og Sofie Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Kjeder meg litt her og lurer på hva dere liker best.... Mine favoritter må være, Sørlandschips m/salt, ostepop, Maarud m/paprika.
Miss L å di Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 sørlandschips m/salt, ostepopp, delivio m/salt og maarud m/både salt og paprika og masse holiday dip!!
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Kim`s sin paprika chips!! kjempe good;) hehe. vet ikke om eg skrev Kim`s rett men,men.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Åhhhhh hvorfor gikk jeg inn her for å se.. grr... Jeg elsker ostepopppppp og nå fikk jeg jo sinnsykt lyst på det.. grr.. bare 3 mil til nærmeste sted som har oppe nå... åh.. huff..
Tussa og Sofie Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Men hva skjedde med potetskruer med salt og pepper?? Nå er den bare m salt eller paprika. Fnys....noe annet av pottis dere savner som har gått ut av produksjon?
Annie Bailey Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Husker ikke hvilket merke, men for 1-2 år siden hadde de et paprikapotetgull som hadde sinnsykt masse paprikakrydder.. Stod at det var X % mindre fett i det.. Men den gode paprikasmaken som var på det da.. Måtte ha det hver helg jeg, men så forsvant det...
rampejenta - ny spire Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 snack chips med sour and onion.. selges desverre ikke i Norge..
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 SUPERCHIPS MED SALT OG PEPPER.. NAMM NAMM
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Huff, dessverre må jeg si: CHEEZE DOODLES! men det stinker skikkelig av dem, så det er en upopulær sort å like. Namnam, nå fikk jeg skikkelig lyst på!
snelladella Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 åh, husker den der fjellchipsen(eller var det det den het?) ja uansett.. den chipsen som var laget av mandelpotet.. de grønne posene der, de var ubetalelige!!! mmmmm:) ellers liker jeg maarud med ost og løk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå