Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 det har gått i et siden vi kom hjem igår..4 gutter er ingen spøk;) 3 stk som krangler om oppmerksomheten min..*svett* men de er kjempeglad i den nye broren sin da..skal kose og susse hele tiden:D men nå sover heldigvis de 3 største..bare lille sjefen som ligger å knirker på pappan sin..hihi;) så da kan ho mor ta seg 5min før hun må koke flasker,pumpeutsyr og smokker;) ha en fin kveld alle sammen:D
Miss L å di Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 hvordan går det med den lille?? Og når hadde du egentlig termin?
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 det går veldig bra med Elias:) sover for det meste..hihi;) han skulle komme med ks 16 juli.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 hehe..ikke så svett nå...for nå sover de;) det skulle jo jeg også da..men er så deilig å nyte stillheten litt:D
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Uten barn i senga ja... blir så liten plass da....
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 ja barn og mann hiver vi ut...holder med bare oss 2;)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Blir koselig:) kan vi ligge å jabbe hele natta så står gubbene opp i morra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå