Gå til innhold

endelig en liten pause...*svett*


Anbefalte innlegg

Skrevet

det har gått i et siden vi kom hjem igår..4 gutter er ingen spøk;)

3 stk som krangler om oppmerksomheten min..*svett*

men de er kjempeglad i den nye broren sin da..skal kose og susse hele tiden:D

men nå sover heldigvis de 3 største..bare lille sjefen som ligger å knirker på pappan sin..hihi;)

så da kan ho mor ta seg 5min før hun må koke flasker,pumpeutsyr og smokker;)

 

ha en fin kveld alle sammen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan går det med den lille??

Og når hadde du egentlig termin?

Skrevet

det går veldig bra med Elias:) sover for det meste..hihi;)

han skulle komme med ks 16 juli.

Skrevet

hehe..ikke så svett nå...for nå sover de;)

det skulle jo jeg også da..men er så deilig å nyte stillheten litt:D

Skrevet

ja skal vi det:) åhh...så koselig det blir:D

Skrevet

Uten barn i senga ja... blir så liten plass da....

Skrevet

ja barn og mann hiver vi ut...holder med bare oss 2;)

Skrevet

Blir koselig:) kan vi ligge å jabbe hele natta så står gubbene opp i morra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...