*mamma* snart bryllup Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Sniker meg inn og spør her jeg også. Har sagt at de ALDRI vil ha mer barn ombestemt seg etter senere tid? Min kjære sier han ikke vil ha mer barn, men vi er uge har 2 små barn, med 1 år mellom rom. Tinge er at jeg kanskje kunne tenke meg å være gravi en agng til om noen år, har en følelse som sier han vil ombestemme seg med tide. Han er så veldi bestemt dermed blir jeg til tider i tvil om han noen gang vil ha mer barn.. Noen som har opplevd dette og har nå fått mer barn? Tingen for han ikke vil ha mer barn er: vi var veldi unge (hadde dårlig øko som tok på det meste. Eldste hadde kolikk, og ja hhehe, de er ensten som tvillinger;) (derfor jeg har en følels av at det er bare "nå" han sier det..off blir så lei meg når jeg tenker på det for kunne med tidn tenkt meg ett lite barn til.
betty74 Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har nr to i magen. Det tok mange år før sambo kom på glid... Det blir 6 år mellom mine to. Lenge var vi i grunn enige om at det holdt med en, men da jeg begynte å få lyst på en til tok det vel ca et år å overtale han. Ikke lett... I din situasjon med to så tette, kan det jo hende at han ombestemmer seg når ting begynner å "gå litt av seg selv". Hvor gamle er barna dine?
Love my kidz Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Er vel ikke så mye å gruble på akkurat nå det vel, ta problemet om noen år du. Du ville jo vente noen år selv. Vil han fortsatt ikke, så har du jo to allerede da. Mulig han vil ombestemme seg på noen år =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå