Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 vi har kattene våre ute, og de holder seg i hagen vår.. men snørrvalpen til naboen på 5-6 år driver og puser på katten hele tiden, og da går katten inn til naboen, og da hiver hun vann på den.. så jeg ba henne holde ungen sin på deres hageflekk.. ok sa hun.. men neida.. tror dere han hører.. og tror dere hun bryr seg.. nå helte hun akkurat en bøtte med vann over pusen min.. jævla f*tte
doffine Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 kan ikke du gjøre det samme mot ungen hennes når den puser på katta di???? ER kansje stygg nå, men kansje det er eneste måten å gjøre det på...
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Ganske enig der, med doffine... Det hadde jeg gjort..(men nå er jeg naturlig slem...)
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 ja dette blir jeg kvalm av ass.. også driver ungen og leker inni hagen vår. med en ball.. sier seg jo selv at katten løper etter ballen da... ¤#%¤#%#¤%#¤%¤ *hissig*
Nina-med passasjer Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 haha.enig med doffine. skikkelig møkkaunga som er slem med dyra. si at det du gjør med andre skjer med deg tilbake:)
doffine Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Ta den f**** naboen:-) Du har min store velsignelse:-))
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 ja.. da får jeg bare ta med meg et glass vann ut.. hehehe helt ærlig talt , jeg har prøvd å si i fra på en hyggelig måte og det hjalp ikke.. da får jeg bruke hardere "skyts" takk for tips..hehehe
All done Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Ett glass??? Fyll ti- liters bøtta du, da slutter de sikkert... FNIS!!
Nina-med passasjer Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 ja du har jo sagt ifra på en pen måte,men det har jo ikke noe virkning..da får de som fortjent,hehe. lykke til.fortell hvordan det gikk da.hehe
doffine Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 glis... ha heller en sprayflaske med solbærsaft ståene på verandaen:-) hver gang du kan få spraye den ungen så får han også flekker på klæra sine:-))) glis.... hehehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå