doffine Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Sambo skal lage middag i dag, for første gang siden vi flytta hit for et år siden. Og jeg akter ikke å vike for å få middag servert. Men jeg har nå venta i 4 timer på middag.. hvor blir den av?? Har spurt og han sier han tar det når han er sulten.. Nå er jeg så jævla sulten og rett og slett skuffa. Fy f''''' jeg som lager sååå mye mat her... lager store middager titt og ofte(og alt sunt)... den ene dagen jeg skla få noe i fanget, da tar det vår og vinter.. Tror jeg skal ringe peppes jeg...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Ja du får ta opp telefonen, late som du ringer å bestiller. Mens du leser opp bestillingen din så spørr du "skal du lage mat eller skal eg bestille til deg og? " Se hva reaksjonen blir... hehe.
Erisa* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Åh, jeg kjenner meg igjen! Slik er mannen min også innimellom. Har store planer om å gjøre noe, men det blir aldri noe av, eller så begynner han alt for sent. Det ender vanligvis opp med at han blir sur på meg fordi jeg maser sånn, og så kommer regla om at han gjør så godt han kan, men jeg blir jo aldri fornøyd osv... Jeg er ikke grei når jeg er sulten, og forstår godt at du blir litt sur! Sukk...
doffine Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg sa faktisk til han for 24 timer siden at jeg ville ha hans pasta gryte. Og har nå hatt lyst på det leeeenge. Han kan nemlig lage to ting.. eh. tre.. biff til seg selv, spaghetti og kjøttdeig, og pastagryte.. Og nå har jeg venta lenge nok syns jeg... Og jeg sitter å gumler masse smågodt og sjokolade for å ikke spise meg mat mett... Og når jeg er sulten og ikke har spist.. da er jeg ei sikkelig bicht.. Jeg er grusom i sulten, sliten og trøtt verson....
Erisa* Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Hehe, da er vi to:) og hormonene gjør meg ikke akkurat mildere...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 skjønner deg doffine! Er ikke samboer, men far til barna var mye på besøk før jeg ble gravid , og han fikk masse middager servert.....han og av og til ......men etter jeg er blitt gravid, nå som jeg virkelig kunne trengt å blitt litt oppvartet...tror du han kommer på besøk nå? neei....og har aldri fått så lite hjelp til verken det ene eller det andre.... Så spurte han i forrigårs om han skulle komme å lage en middag...ehe....er 19 dager til termin nå....glem d, nå er jeg sur....trenger ikke hjelp nå! Huff....sytete ja, vet det....og ville satt pris på det han tilbød meg ....men synes det er mer av sympati han tilbød seg (og sin egen samvittighet)....så da føles det ikke godt ut...kanskje jeg er litt rar da...ehe... Men nå har jeg klart meg uten hans hjelp i så og si hele sv.skapet....så nå kan jeg klare meg selv de siste dagene og...hehe...
doffine Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2007 Det er lissom EN gang i mellom jeg krever noe... Og nå er det kamp også og IKKE noe middag klart...(((( Ser ut som han venter at jeg som vanlig skal lage maten, og det er uaktuellt.. jeg er så drittlei å lage middag... får kun husmorferie når vi er i syden... da får jeg varm mat servert på restaurant.. og lager jeg ikke mat her, så er det kun brød og ta... FY FAEN nå er jeg så skuffa.... fy faen.....
Tussa og Sofie Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Jeg henger meg på Peppes forslaget, men ville jo ikke spurt om han skal ha noe. Han er jo ikke sulten!! Ellers hadde det jo vært mat på bordet. Hadde bare bestilt en rett til meg selv og ikke sagt noe mer om det!! Hahah, fy fader, jeg hadde klikka var jeg deg )
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Har en samboer som er så glad i mat jeg.. så lager ikke jeg mat, er han ikke sen med å diske opp no..hehe.. men ellers støtter jeg Peppe's forslaget!!
doffine Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2007 Nei.. vi damer tenker med det riktige hodet her... aaaargg.. Men det værste er at jeg ikke har noe som helst lyst på peppes... Jeg vil ha den gryta han lager, er så god. Er masse godt oppi...
Miss L å di Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Du kan jo bare pakke veska, og på vei forbi ham kan du si: Stikker å kjøper kebab jeg, skal du ha eller?? Kebab slår jo alt!!
Miss L å di Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 eller, nei, da tror han at han slipper unna. Bare si: stikker ut å kjøper "babb" jeg, hade... så må han lage mat til seg selv, noe som garantert blir skive. Så sitter du der å mesker deg og han blir kjempesnurt, men tør ikke si noe...
Mamma'n til Thias Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 Jeg irriterer meg ofte over mannen min, men heldigvis ikke over sånt. Han vet veldig godt hva han får hvis jeg er sulten... da blir det helvete. Men om jeg er mett, varm og fornøyd er jeg en engel... såpass har han skjønt. Håper du har fått i deg mat, Doffine... så du ikke sulter ihjel før mandagen.
Bettybu Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 hehe...mannen min skulle lage pizza idag..... kl 19.00 varmet jeg en grandis til meg og poden....
doffine Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. juni 2007 jeg har fått mat:-)))) gooooood mat:-) det ble pause middag:-) tihi... også er det rester til i morgen også:-) nam nam... Når jeg er sulten skjønner han det fort... for da er jeg uholbar å være i hus med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå