Prins&Prinsessa Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hva sier dere til det? Når og hvor passer det for dere som er interesert? Passer veldig godt for meg på Torsdag....
Yo&La+spire Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Eg har litt lyst eg.... Kjenner ingen andre som har bebis på min alder (født i 86 eg) her i Bergen. Torsdag passer fint egentlig.....forsåvidt hvilken som helst dag:P Koselig visst flere kommer også da! Kansje noen med bebiser på samme alder som jenta mi? Hun er 3 mnd bare...
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 hei.. har veldig lyst å gå på treff eg også.. men på torsdag kan eg ikke.. men dere andre kan jo ha treff for det da.. hehe.. Eg&Minlilleskatt: jg er født i 87 og har en liten jente på 1mnd 19 dager
Bergene Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja! Det vil jeg være med på =), kan alle dager. Skal vi ha det på formiddagen eller på kveldstid? Jeg er født i 88 og har en jente på akkuratt 1 mnd.
Prins&Prinsessa Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Vi lager bare flere avtaler vi da Men hva med Torsdag kl.12.30 ved den blå stenen?? Enkelt og greit. Så møtes vi bare der og avtaler hvor vi går? Eller vil dere noe annet så rop ut.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 kommer vist vi e opplagt,, har ett stykke å reise inn til sentrum.. så vist det ikke blir for mye stress, kommer vi.. hehe..
*Sjokomelk* Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 flott at noen orner til ett treff her også ! kommer mest sannsynlig jeg også, er født i 86 og lillegutt er ti uker =)
Bergene Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Jeg kommer, bare ikke lillemor hyler som en besatt akkuratt da, hehe. Hun er plaget med magen og skriketoktene kan komme når som helst, men virker som det er blitt litt verre på ettermiddagen da. Så kl 12.30 går det nok greit ;-).
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 oj, Montree & Odin, du kom meg i forkjøpet! (men det er egentlig bra, siden vesla ikke har vært helt i form i det siste) Jeg stiller selvsagt:) Eg&Minlilleskatt: Jeg er 88 mod, og har en datter på 14 uker:)
Prins&Prinsessa Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2007 Hehe... ikke min feil at du er så TREEEEEEEEEEEEIG ;p Nei, flott at det er så mange som kommer :) :) Da blir det: TORSDAG KL. 12.30 VED DEN BLÅ STENEN. AVGJORT!!!!! Gleder meg da. Gubben har eksamen på fredag, så trenger littfred til å lese. Jeg er 87modell og lillegutt blir 7måneder onsdag
Prins&Prinsessa Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2007 Å en ting til!!! Jeg bor på Søfteland. Så vist noen bor i nærheten,på veien til byen eller noe sikt, har egen stol til ungen. Så har jeg plass til å ta med meg en mor og en liten en Flere som kjører som kan ta med noen i slengen?
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Nei jeg er ikke akkurat lynvingen for å si det sånn! Jeg må på legen 14:10, så jeg kan ikke komme med mindre jeg får bytta timen. (prøver på det) ARGH!
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. juni 2007 Hehe... nei, egentlig ikke jeg heller Ja,men kan jo treffes neste uke også da. Så kanskje folk har bedre tid å planlegge? Men håper du får byttet timen da
Prins&Prinsessa Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2007 Kom på en ting. Som bolbleplast sier. Ikke akkurat lynvingen. Vet selv at jeg ikke erdet, og er ikke bare bare å være presise med små barn. Men Torsdag møtes vi kl. 12.30 ved den blå stenen (siden jeg ikke er kjent og ikke vet navnet på noe annet i bergen Tenkte at vi da planlegger hvor vi går. Men om noen blir litt sene så kan de jo komme uansett. Bare å ringe meg på 473 549 87. Så forteller jeg hvor vi havnet. Er jo greit om noen ikke kan komme før 13.00, så kan de jo godt komme uansett :) Håper det blir mange jeg!!! *gleder seg til å treffe andre unge mødre*
Prins&Prinsessa Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. juni 2007 Ble overasket, vi ble bare to i dag. Hadde det kjemoe koselig da! Men håper flere kommer neste gang. Når blir neste treff da?
Yo&La+spire Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Eg og bebis kommer gjerne neste gang også vi;)
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #18 Skrevet 9. juni 2007 hadde plan om å komme.. men var såå varmt at vi ikke orket å bevege oss.. men kommer gjerne neste gang.. men kan vi ha dt litt senere på dagen da?? har en 1time å kjøre til sentrum så må stå såååå tidlig opp vist dt e så tidlig på dagen.. hehe.. liker å sove lenge vi
Prins&Prinsessa Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 9. juni 2007 Hehe.. skjønner! Var kjempe varmt. Neste gang kan vi godt ta det litt senere. Bare å komme med forslag og slikt da :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå