Tumle83 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Skriver dette her i tillegg til under hjerteteppe, siden den begynner å bli så lang nå. Er det noen som har begynnt å hekle på dette hjerteteppet? Jeg har begynnt, men har ikke heklet så mye sånn som dette før, så jeg lurer på når du teller stavene for kryssene i hjertene, teller du da med staven som hører til ruten også? Jeg har ikke gjort dette, men nå føler jeg det ikke stemmer. Har kommet ganske langt, og ser egentlig greit ut, men ble så veldig usikker nå.
Tumle83 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2007 Sånn... nå har jeg funnet ut at jeg har gjort feil,så nå er mine to hjerterader rekt opp. Litt trist.
Hoppetussa Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Så ergerlig! Tenk deg at en loddrett strek er en stav, og den vannrette streken er to luftmasker - da kan du telle deg fram. Eller du kan telle tre staver for hver fylt rute og plusse på en stav(uansett hvor mange fylte ruter som kommer etter hverandre!)
Tumle83 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 Ja nå går det mye bedre, men må innrømme at det ikke går like fort som forrige gang, siden det ikke er like spennende lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå