Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Nyter dere graviditeten hele tiden?? I dag er det nydelig vær ute og jeg kjørte sambo på fest nå. Fikk så lyst til å feste og ta meg en røyk.. Kunne sikkert ha blitt der jeg også, men det fristet ikke.. Jobbet i dag og skal jobbe dagen i morra også. Jobber på ett sykehjem så det er ganske "tungt" så kroppen min trenger litt hvile.. Jeg gleder meg virkelig til det nye vidunderet:) kommer, men akkurat nå fikk jeg lyst til å feste,røyke ha deilig fyllesex:) med sambo..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 skjønner hvordan du har det! tenker ofte på det å gå ut å ta meg en øl. men så kommer tanken om det at jeg faktisk bærer på barnet mitt opp, og da frister det ikke lenger. men iblant så savner jeg det å gå ut med venner og ta en litt festkule .
white lady Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jepp! Sånn er det her også! Drit å sitte hjemme og sture når vennene dine er ute på fredagskvelden for å feste og ha det gøy...jeg kunne vært med hadde jeg vært i form til å danse, men så var det den bekkenløsningen da... Og så har jeg så lyst på et glass deilig rødvin! Og å røyke litt vannpipe...*sukk* Men herlighet....jeg klager egentlig ikke, det er jo 1000 ganger verdt det
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 ja eg skjønner hvordan du har det, å være gravid er nesten alltid en glede;) men så er det disse dagene som er absolutt ville vært å festet med venner, vertfall når det er fint vær.! være oppe hele natten ( eg kan nå og men er fryktelig sliten) eg jobber som nattevakt på en sykehjem av og til, er ekstravakt, men merker at det blir tyngre og tyngre å jobbe.. off.. hehe, merklig nok så savner eg også å ha fyllesex.. hehe. (med typen så klart)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Skjønner der godt, men det går ann å gå ut og sllå ut håpert uten alkohol. I mine to første svangerskap var eg mye ute sammen mann min slev om eg gikk gravid - ikke alltid at det var like gøy men så deiligt å bare komme seg ut med venner. Var med på fest med litt brus og annet godteri - som eg ikke ville dele for eg kunne ikke smake deres "godteri" hehe. Bli med dem en gang - ta med brus eller vann og noe godt til bare deg selv og kos dere masse.
Yarn Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Ååå, ja jeg har så lyst på en flaske rødvin. Aldri har jeg hatt så lyst på det. Og utepils. Og en tur på byen. Men, så slo det meg at når jeg hadde muligheten til det, så var det jo flere ganger jeg ønsket jeg kunne bli gravid snart
spireliten Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Nyter det som oftest, men når det er sagt, så synes jeg det er vanskeligere når sommerklærne skal frem. Nå må jeg til å kjøpe nye klær som i og for seg er veldig gøy, men synes det er mye dårlige klær.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Sånn foruten bekkenløsning, kronisk trøtthet, og hormonbombe er det koselig å gå gravid:)hehe
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 ønsket så sterkt å bli gravid så savner ingentingen ennå.. ( er i uke 20+6 i dag ) sambo er gravid sammen med meg, så han fester ikke. :)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 savner veldig å kunne gå ut! spesielt når alle mine venner er ute- å jeg sitter hjemme.. ingen som gidder å dra på meg:/ iallefall ikke nå lenger.. min samboer er ute på fylla hver helg- han har ikke forståelse for at jeg ikke orker å bli med hele tida..så han drar fra meg.. og her sitter jeg-ensom!
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Bare dager etter eg fant ut eg var gravid, skulle eg liksom på fest. Den hadde vore planlagt lenge, og eg var så klart i å feste hele natta. Så kom sjokket, du er gravid! (Ikkje planlagt) Den helga kjeda eg meg, og tenkte på alle dei som fekk være ute å ha det gøy. Men likevel, gleder meg over svangerskapet og ny baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå