Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tok to vaksiner den 24 avføringen var normal i tre dager, men så ble den grå/grønn. Jeg trodde dette var pga vaksinen, men nå går det på femte dagen så nå begynner jeg å bekymre meg litt.

Han er i ok almentilstand, ingen feber bare litt mer surv og vil ha mer mat enn vanlig.

Bør jeg ta kontakt med lege? han er jo ellers i god form så jeg kommer uansett til å se det ann til mandag, men hva kan det være? reaksjon på vaksinene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være noen tenner tro? da er det ofte slik avføring som du beskriver, og er ikk noe farlig:)

Skrevet

Han er bare 11 uker så det er litt tidlig med tenner ( men fult mulig) mener jeg.

Han er flaskebarn da, hvis det kan oppklare noe mer. Jeg er nøye på at flaskene er sterile og at dosene er rette, skifter ikke vann osv så jeg tror det ikke er det heller...

Skrevet

Åååå så liten:) må jo få si gratulerer da Gunda:)

Da vet jeg ikke helt, hmm...

Skrevet

Tusen takk!

Håper det bare er en reaksjon på vaksinene, men det skulle vel ha gitt seg snart så jeg få se ann til mandag og da evt snakke med lege...

Kjenner ingen tannebisser enda, men han synes det er veldig spennede å kjenne inni munnen da så den som lever for se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...