Teltpluggen Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Barnehagelærer: For å komme over på den andre siden. Aristoteles: Det ligger i kyllingens natur å krysse veier. Karl Marx: Det var en historisk uunngåelighet. Timothy Leary: Fordi det var den eneste turen de samfunnsbevarende institusjonene ville la den ta. Saddam Hussein: Dette var en uprovosert, opprørsk handling, noe som rettferdiggjør at vi slapp 50 tonn nervegass ned på den! Louis Farrakhan: Veien, skjønner du, representerer den svarte mannen. Kyllingen, som representerer den hvite mann, "krysset" den svarte mannen i den hensikt å tråkke på ham og holde ham nede. Kong Harald: Dronningen... og jeg... føler en stor glede over... at kyllingen... krysser veien. Jeg erklærer herved.... veien for krysset! Bjørge Lillelien: Saken er omelett, saken er eggedosis, saken er eggkake og saken er egg og bacon med stekte poteter. Rev, hønsehauk og søvnige trailersjåfører go home..for kyllingen har krysset veien!! (credit: hatman) Martin Luther King Jr.: Jeg ser for meg en verden der alle kyllinger er frie til å krysse veier uten å få spørsmål om motivet for å gjøre det. Moses: Og Gud kom ned fra himmelen, og Han sa til kyllingen: "Du skal krysse veien." Og kyllingen krysset veien, og det ble stor glede. Fox Mulder: Du så kyllingen krysse veien med dine egne øyne. Hvor mange flere kyllinger må krysse veien før du tror det? Richard M. Nixon: Kyllingen krysset ikke veien. Jeg gjentar: Kyllingen krysset IKKE veien! Bill Clinton: Jeg hadde IKKE sex med den kyllingen. Saeed al-Sahhaf (også kjent som Komiske Ali): Det finnes ingen kylling! Kylingen er bare et av CIA's og USA's utspekulerte midler! Jeg gjentar: kyllingen EKSISTERER ikke!!! Machiavelli: Poenget er at kyllingen krysset veien. Hvem bryr seg om hvorfor? Slutten på å krysse veien rettferdiggjør det, uansett hvilket motiv den hadde. Jerry Seinfeld: Hvorfor krysser noen veier i det hele tatt? Jeg mener, hvorfor er det ingen som spør: "Hvorfor vandrer den kyllingen rundt i det hele tatt?" Sigmund Freud: Faktum er at deres bekymringer over at kyllingen krysset veien avslører deres underliggende seksuelle usikkerhet. Homer Simpson: Mmmmmmmmm, chiiiiiickeeeeen..... Bill Gates: Vi har nettopp sluppet "Chicken 2000", som ikke bare vil krysse veien, men også legge egg, sortere dine viktigste dokumenter og holde orden på budsjettene dine. Oliver Stone: Spørsmålet er ikke "Hvorfor krysset kyllingen veien?" Mye viktigere er: "Hvem krysset veien på samme tidspunkt, men som vi overså i vår hast med å observere at kyllingen krysset veien?" Charles Darwin: Kyllinger har gjennom generasjoner vært naturlig utvalgt på en måte som gjør at de nå er genetisk disponert til å krysse veier. Albert Einstein: Om det er kyllingen som krysset veien eller veien som flyttet seg under kyllingen kommer helt an på din egen tankegang og hva du kommer fram til. Buddha: Ved å stille dette spørsmålet benekter du din egen natur. Ernest Hemingway: For å dø! Alene! I regnet! Magianma: Fordi den hadde lyst til det vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå