Gå til innhold

Hvorfor krysset kyllingen veien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagelærer:

For å komme over på den andre siden.

Aristoteles:

Det ligger i kyllingens natur å krysse veier.

Karl Marx:

Det var en historisk uunngåelighet.

Timothy Leary:

Fordi det var den eneste turen de samfunnsbevarende institusjonene ville la den ta.

Saddam Hussein:

Dette var en uprovosert, opprørsk handling, noe som rettferdiggjør at vi slapp 50 tonn nervegass ned på den!

Louis Farrakhan:

Veien, skjønner du, representerer den svarte mannen. Kyllingen, som representerer den hvite mann, "krysset" den svarte mannen i den hensikt å tråkke på ham og holde ham nede.

Kong Harald:

Dronningen... og jeg... føler en stor glede over... at kyllingen... krysser veien. Jeg erklærer herved.... veien for krysset!

Bjørge Lillelien:

Saken er omelett, saken er eggedosis, saken er eggkake og saken er egg og bacon med stekte poteter. Rev, hønsehauk og søvnige trailersjåfører go home..for kyllingen har krysset veien!!

(credit: hatman)

Martin Luther King Jr.:

Jeg ser for meg en verden der alle kyllinger er frie til å krysse veier uten å få spørsmål om motivet for å gjøre det.

Moses:

Og Gud kom ned fra himmelen, og Han sa til kyllingen: "Du skal krysse veien." Og kyllingen krysset veien, og det ble stor glede.

Fox Mulder:

Du så kyllingen krysse veien med dine egne øyne. Hvor mange flere kyllinger må krysse veien før du tror det?

Richard M. Nixon:

Kyllingen krysset ikke veien. Jeg gjentar: Kyllingen krysset IKKE veien!

Bill Clinton:

Jeg hadde IKKE sex med den kyllingen.

Saeed al-Sahhaf (også kjent som Komiske Ali):

Det finnes ingen kylling! Kylingen er bare et av CIA's og USA's utspekulerte midler! Jeg gjentar: kyllingen EKSISTERER ikke!!!

Machiavelli:

Poenget er at kyllingen krysset veien. Hvem bryr seg om hvorfor? Slutten på å krysse veien rettferdiggjør det, uansett hvilket motiv den hadde.

Jerry Seinfeld:

Hvorfor krysser noen veier i det hele tatt? Jeg mener, hvorfor er det ingen som spør: "Hvorfor vandrer den kyllingen rundt i det hele tatt?"

Sigmund Freud:

Faktum er at deres bekymringer over at kyllingen krysset veien avslører deres underliggende seksuelle usikkerhet.

Homer Simpson:

Mmmmmmmmm, chiiiiiickeeeeen.....

Bill Gates:

Vi har nettopp sluppet "Chicken 2000", som ikke bare vil krysse veien, men også legge egg, sortere dine viktigste dokumenter og holde orden på budsjettene dine.

Oliver Stone:

Spørsmålet er ikke "Hvorfor krysset kyllingen veien?" Mye viktigere er: "Hvem krysset veien på samme tidspunkt, men som vi overså i vår hast med å observere at kyllingen krysset veien?"

Charles Darwin:

Kyllinger har gjennom generasjoner vært naturlig utvalgt på en måte som gjør at de nå er genetisk disponert til å krysse veier.

Albert Einstein:

Om det er kyllingen som krysset veien eller veien som flyttet seg under kyllingen kommer helt an på din egen tankegang og hva du kommer fram til.

Buddha:

Ved å stille dette spørsmålet benekter du din egen natur.

Ernest Hemingway:

For å dø! Alene! I regnet!

Magianma:

Fordi den hadde lyst til det vel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clinton vinner jo klårt dA:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...