Gå til innhold

Hei! Kan noen hjelpe meg med symptomer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensen??

Jeg har Pcos og har veldig sjelden mensen, og derfor ikke blitt ordentlig kjent med kroppen min rundt mensen tider.. (sluttet på p-piller for et år siden, etter 8 års bruk)

Nå er brystene mine så ømme at jeg nesten ikke klarer å ligge på magen, og det har de vært i mange dager.. i går la jeg merke til at de var blitt større oxo.. og tilogmed samboeren min bemerket det i dag tidlig..

er oxo veldig trøtt..

Noen som veit?

Er oxo ganske tvilsomt at jeg kan være gravid..pga pcos.. men.. ikke godt å vite..

Håper noen kan hjelpe meg..

mange klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har forresten heller ikke sett noe til mensen på sju uker..men det er ikke unormalt for meg..

Skrevet

Hmmm... Er ikke så godt å si. Det du beskriver her er jo vanlige symptomer både på graviditet og TR... Kan jo være du har vært heldig tross pcos og blitt gravid. Er jo ikke umulig å bli det om man har pcos, bare vanskeligere ;-) Håper du er gravid, jeg.

Du kan jo prøve å ta en test. Vet du når du hadde EL ca?

Skrevet

Jeg har forresten også pco (ikke pcos). Om du vil snakke på msn, så er det bare å legge igjen en melding i postkassen min, så skal du få adressen min ;-)

Skrevet

Hei Prins/Prinsesse-08!!

Tusen takk for svar! :-)

Aner ikke om jeg har hatt EL en gang jeg... vet ikke en gang hvordan det føles, for jeg begynte på p-piller da jeg var 16 år, og sluttet for et år siden! Legen sa jeg sannsynligvis ikke får eggløsning av meg selv..så jeg veit ikke..

Jeg hadde el-slim for ca 3-5 uker siden, og første dag i forrige mens var for 7 uker siden. Men så fikke jeg vite her inne at man kan ha el-slim selv om man ikke har EL...

Det må sies at vi hadde sex uten beskyttelse kvelden før el-slimet kom...

Tenkte jeg skulle ta en test på mandag..men jeg er så redd for at kroppen min lurer meg..

kos

Skrevet

Håper testen blir positiv, jeg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...