thebasile 82 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 mensen?? Jeg har Pcos og har veldig sjelden mensen, og derfor ikke blitt ordentlig kjent med kroppen min rundt mensen tider.. (sluttet på p-piller for et år siden, etter 8 års bruk) Nå er brystene mine så ømme at jeg nesten ikke klarer å ligge på magen, og det har de vært i mange dager.. i går la jeg merke til at de var blitt større oxo.. og tilogmed samboeren min bemerket det i dag tidlig.. er oxo veldig trøtt.. Noen som veit? Er oxo ganske tvilsomt at jeg kan være gravid..pga pcos.. men.. ikke godt å vite.. Håper noen kan hjelpe meg.. mange klemmer
thebasile 82 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juni 2007 har forresten heller ikke sett noe til mensen på sju uker..men det er ikke unormalt for meg..
babyT Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Hmmm... Er ikke så godt å si. Det du beskriver her er jo vanlige symptomer både på graviditet og TR... Kan jo være du har vært heldig tross pcos og blitt gravid. Er jo ikke umulig å bli det om man har pcos, bare vanskeligere ;-) Håper du er gravid, jeg. Du kan jo prøve å ta en test. Vet du når du hadde EL ca?
babyT Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har forresten også pco (ikke pcos). Om du vil snakke på msn, så er det bare å legge igjen en melding i postkassen min, så skal du få adressen min ;-)
thebasile 82 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 Hei Prins/Prinsesse-08!! Tusen takk for svar! :-) Aner ikke om jeg har hatt EL en gang jeg... vet ikke en gang hvordan det føles, for jeg begynte på p-piller da jeg var 16 år, og sluttet for et år siden! Legen sa jeg sannsynligvis ikke får eggløsning av meg selv..så jeg veit ikke.. Jeg hadde el-slim for ca 3-5 uker siden, og første dag i forrige mens var for 7 uker siden. Men så fikke jeg vite her inne at man kan ha el-slim selv om man ikke har EL... Det må sies at vi hadde sex uten beskyttelse kvelden før el-slimet kom... Tenkte jeg skulle ta en test på mandag..men jeg er så redd for at kroppen min lurer meg.. kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå