Mulle :) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Da jenten min var 12 mnd var jeg på reise.. Fikk da melding av min kjære om at hun var begynt å gå Nå jobber jeg hele helgen (på natt) så sambo tok med seg ungene på hytten.. Fikk nettopp melding om at lillegutt gikk 28 skritt.. Huff.. Går jo glipp av alt (
Monajenten Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Nååååw stakkars:( Skjønner at det er kjipt, men han går sikkert eeeenda mer når han kommer hjem igjen:) *elendig til å trøste* :-s
Mulle :) Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2007 Hehe hjalp faktisk Ja håper han fortsetter.. Selv om jeg såvidt får se de før mandag ettermiddag
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Ja, skjønner at det er litt kjedelig :/ Men da gleder du deg vel desto mer til å se han igjen :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Send litt "gåvibber" over hit å da :-) Jenta mi, som er 5 dager eldre en gutten din, har ikke sluppet seg enda. Egentlig stresser jeg ikke noe med det, heller da. Det skjer når det skjer :-)
Mulle :) Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2007 hehe ja det kommer brått.. *****************************************************************************************************Gåvibber********************************************************************
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 WOOOW!! Nå jogger hun over gulvet her, as we speak!! eh... Neida )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå