Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 hei, jeg bare lurer på en kjapp ting, bør jeg bekymre meg når jeg merker mindre "voksesmerter" i magen og stikkinger??? er fremdels LITT kvalm og ekstremt ømme pupper.. er i uke 10.... klem klem =)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Heisann! Neida- det trenger du ikke bekymre deg over, helt normalt:-)) Skulle man miste såpass sent som i uke 10, så ville det etterhvert være liten tvil hos den det gjaldt. Sjansen begynner jo jammen å bli rimelig liten også! Dette går nok veldig bra- kos deg videre du:-)))
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Tror det er ganske normalt, iallefall ikke unormalt å kjenne stikkinger, litt smerter i magen. Jeg husker iallefall at jeg hadde det. Lykke til, du har mye å se fremover til!
Gjest Ut på tur Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg hadde masse vondt i magen... nåde den som tok på den ...
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg husker jeg kjente masse stikkninger, så kjente jeg ikke noe på en stund, så kom te tilbake. sånn holdt det på en stund. Mye som skal strekkes på¨og forandres å gjøres klart der inne:) Lykke til videre. Dette er så spennende;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå