Nordlyspar♥ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 For et fantastisk vær vi har her på Finnmarkskysten.. Inne i kroken på verandaen er det 19 grader... Vi har fyrt i badestampen, og den holder ca 40 grader. Vi har avkjølt vin, øl og gode greier... En helt utroolig nydelig dag... Håper dere jenter her på BIM har det like fint som oss.... Masse klemmer fra et solbrent Nordlyspar....
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Det høyres heilt fantastisk ut!! Her i Oslo er det også finfint ver, men ingen badestamp og eg må nok vente litt til med å opne vinen... (men ikkje såå lenge igjen heldigvis)
Nordlyspar♥ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Nei du har vel bare 11 dager igjen... heldige deg, ikke lenge til du kan holde nurket i armene dine,,,, for en flott sommer du kommer til å få, med den lille :0)
Mamma'n til Thias Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Nå er det ca 35 grader i stampen i hagen her også... Gubben koser seg, men jeg kan ikke nyte den - er litt redd for bakterier... Men grillen er varm og hagen begynner å ligne på det vi tegnet for 1 1/2 år siden, så jeg koser meg også ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå