Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet sånn ca hvor mye man øker i bryststørrelse? Er nå i uke 27, og de har jo allerede blitt større, men blir de enda større når melkeproduksjonen settes i gang? Vil gjerne ha noen amme-BH'er kjøpt inn før jeg føder, og da helst noen som passer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mine bryst ble faktisk større etter fødselen og jeg måtte ut og kjøpe nye.....føltes ut som jeg hadde silikon i de...selv om jeg ikke vet hvordan det kjennes ut da he-he....Men jeg fikk bruk for de jeg allerede hadde kjøpt for det stabiliserer seg ganske fort igjen.. Det gjorde det for meg iallefall begge gangene. Og regner med det blir likt når 3.mann kommer i november. Lykke til.

Skrevet

Ja dette lurer jeg også på. Lurer på om jeg skal kjøpe inn en ammebh eller to allerede, og begynne å gå med. De vanlige er for små, og det er jo liten vits i å kjøpe vanlig bher når jeg om et par måneder må bruke ammebh uansett.

Skulle ønske det lå en "liste" eller noe ute på nettet, der det stod sånn ca hvor mye man kunne regne med å gå opp i str, med utgangspunkt i den str man vanligvis har.

Skrevet

Eg kjøpte ikke større enn det eg hadde på slutten av svangerskapet. (brukte C-cup fra før)

Holdt meg til samme str nesten det hele første året, men rett før 1års dag så måtte eg kjøpte større. Og ammet til barnet mitt var nesten 2år, men brystene har ikke redusert seg noe.

Nå håper eg egentlig på at dem ikke blir noe større - syns det er vanskelig nok å finne noen som passer.

Så i grunn er rådet mitt å vente med ammebh-kjøp til helt på tampen - kjøp en i den str du da bruker og en i en str større. Til å begynne med. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...