junisnuppa/fødeklar Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 å være så innmari sliten oog slapp...har tre uker igjen og en masse som skla gjøres istand. Hadde tenkt å vente i det lengste med endel ting.... men nå angrer jeg skikkelig... alt er et tiltak og bare gå på butikken er et slit. Mannen min har nyopperert så han er foreløpig satt uten ukes tid. Svigermor har med storesøster på hytta i helgen og det er jo deilig. Skulle ha sett gejnnom noen esker med klær på loftet.... slitsomt... Huff, nå må jeg slutte og sutre! Det er jo nydelig vær idag .o) Er alle i god form her eller er det noen andre som er slakke nå? Uansett prøv å nyt at sommeren endelig har kommet ) Ha en fin helg
Gjest Ut på tur Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 I dag har jeg spurt mamma om ikke hun kan komme å hjelpe litt en dag. Vi skal bytte soverom til den lille kommer. Har 11 uker igjen men her har nå batteriene vært flate det siste 1/2 året så jeg er jo vant til det nå.... Du har ikke noen som kan komme å gjøre det sammen med deg da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå