StineMor_2007_ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 jeg har jo vært så plaget med hode pine... det er pga jærnmangel.. men så sa han at jeg har en infeksjon i kroppen... det likte jeg ikke å høre... noen andre som har/hatt det???? er litt urolig nå.. redd for at det skal gå gale.. er 21+4 i dag...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Infeksjon i kroppen har jeg hatt flere ganger ja, men det kommer jo an på hva slags infeksjon? Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!=)
StineMor_2007_ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 aner ikke åssen infeksjon det er.. fikk bare beskjed om at jeg skulle kontakte han igjenn til mandag... ja håper det går bra jeg oxo:) kjenner jo daglig bevegelser og kraftigere spark fra ho nå=)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 det er jo et godt tegn det da!=)Hvis du blir satt på no antibiotika-kur så bruker det vanligvis ikke ta så altfor lang tid før infeksjonen er ute av kroppen=)Det er sikkert verre for deg enn med den lille så hun har det sikkert fint!
betty74 Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Hadde det vært noe farlig, hadde han ikke bedt deg vente til mandag. Det er mulig du må ha antibiotika, men det er nok neppe noe å engste seg for. Og ja, jeg har hatt infeksjon i svangerskapet som ble behandlet med pencilin. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå