Gå til innhold

legen ringte meg i går:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har jo vært så plaget med hode pine... det er pga jærnmangel..

men så sa han at jeg har en infeksjon i kroppen... det likte jeg ikke å høre... noen andre som har/hatt det????

 

er litt urolig nå.. redd for at det skal gå gale.. er 21+4 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Infeksjon i kroppen har jeg hatt flere ganger ja, men det kommer jo an på hva slags infeksjon?

 

Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra!=)

Skrevet

aner ikke åssen infeksjon det er.. fikk bare beskjed om at jeg skulle kontakte han igjenn til mandag...

ja håper det går bra jeg oxo:)

 

kjenner jo daglig bevegelser og kraftigere spark fra ho nå=)

 

Skrevet

det er jo et godt tegn det da!=)Hvis du blir satt på no antibiotika-kur så bruker det vanligvis ikke ta så altfor lang tid før infeksjonen er ute av kroppen=)Det er sikkert verre for deg enn med den lille så hun har det sikkert fint!

Skrevet

Hadde det vært noe farlig, hadde han ikke bedt deg vente til mandag. Det er mulig du må ha antibiotika, men det er nok neppe noe å engste seg for.

 

Og ja, jeg har hatt infeksjon i svangerskapet som ble behandlet med pencilin.

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...