Gå til innhold

Holder på å renne bort her.. !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, høygravid og skikkelig varme hører ikke sammen nei.. Gjett om jeg er glad jeg ikke hører til blant de som må gå høygravid gjennom hele sommeren, men føler virkelig med dere som må det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gikk høygravid sommeren 2002 hehe...det var en GRUSOM opplevelse, så e glad jenten denne gang kommer før heten slår skikkelig inn;)

Skrevet

Ja, godt det er bedre timet da.. ;) Jeg fødte i februar sist, så jeg hadde jo ikke noe problem med varme iallefall.. ;)

Skrevet

Hehe nei det hadde du nok ikke;) Blir jo et helt annet svangerskap for deg nå da... Det e ufattelig trasig å være så varm at man ikke har lyst til å gjøre annet enn å sitte foran en visfte og bare ....vel, sitte der.

Og så passer ingen av klærene mine lenger, etterhvert som eg vokser hehe, og har ikke lyst til å bruke masse penger på klær eg aldri vil bruke igjen senere.. *sukk*

Får trøste oss med at det hele e snart over, og e så utrolig verdt det ;)

Skrevet

Slenger meg på denne, hehe:)

Skrevet

Hihi klubben for Hotte bimmere;)

Skrevet
;) Hotte BIM-ere ja, kanskje et nytt uttrykk her.. hehe
Skrevet

Uff ja det er helt grusomt.. Er 11 dager på overtid og fytti som jeg svetter altså! 25 grader i skyggen og en potetsekk på magen hører definitivt ikke sammen nei.. :(

Skrevet

Jeg gikk høygravid sommeren 2004 og nøt det til fulle:) Jeg elsker varme og sommer, så det passet perfekt. Skal gå høygravid mesteparten av denne sommeren også, og gleder meg faktisk.

Det er jo så mye lettere å finne både klær og sko som passer i den varme årstiden. Sandaler og lette topper:)

Føler selvfølgelig med dere som ikke synes det er så behagelig, men her i gården skal det nytes i alle fall:)

Skrevet

Jeg er høygravid fra i dag og frem til 12 juli ca. kan ikke skryte på meg å si jeg gleder meg.... Kjenner kroppen fylles av vann og tærne går snart i ett med foten... lekkert.. he he

Skrevet

Kjempe fint at dere iallefall synes det er deilig med varmen.. ;) Ellers vil det fort bli lenge til fødsel..

Skrevet

Enig med dig Raych...hade termin 29 agusti i 2004...stor koste mig,,nu har jag termin 8augusti.. Hellre lett kjole og sandaler en att prøve kneppa igen en vinterjacka... : )

Skrevet

Kunne godt tenkt meg litt varme jeg!! Ikke noe problem at man blir overopphetet i Finnmark ihvertfall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...