Gå til innhold

Katastrofe!!!

Tbgjente_Det ble ei lita tulle

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så er jeg nyoperert. Idag har det kommet vann....snakket med føden og de trodde det var fostervann...må gå med en klut mellom bena i noen timer for å se...deretter komme inn om det ikke blir bedre for å se om det er fostervann eller bare veldig vannaktig utflod.

Har kjempe vondt i magen....føles som vonde kynnere...egentlig veer.

Og, så skulle jeg hente brudekjolen min idag....har henta den.

Den ble spesialsydd til meg, etter mine mål....MEN, kjolen er en katastrofe....den er alt for stor, jeg svømmer i den og må ha pupper som Pamela om den skal passe der....den faller rett og slett av...tilogmed over den gravide magen min. I tillegg så er den ikke sånn den skulle se ut...den er mye høyere i ryggen en det den skulle...skulle ha åpen rygg og med slep hengende fra korsryggen...slepet mangler helt...er bare et vanlig slep på kjolen, men ikke det som skulle henge fra ryggen. Og broderingskanten som er i livet skulle være rett, den er skeiv...det vil si den går opp over magen og ned rundt på siden...ikke pent....kjolen ser ut som en striesekk som henger på meg. Og nå er det bare 2 uker til bryllupet og her sitter jeg uten kjole. Må kjøpe/leie ny, som vil koste oss x-antall mer tusen enn det som var beregnet.

Er helt uttafor idag jeg...sitter her og gråter nå....vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....blir stresset og lei meg av situasjonen også, noe som gjør at jeg får mer vondt i magen.

Uff....skulle tro dette var fredag den 13.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, så fælt. Skjønner at du er deppa nå! Det er vel ikke noe mulighet for at du kan få sydd den inn heller? Uff, hvor bestillte du kjolen din, jeg skal også bestille kjole men vet ikke helt om jeg tør!

Lykke til, du skal se det ordner seg på en eller annen måte!

Skrevet

Uff, stakkars deg! For en dritt-dag:(

Du kan ikke dra til en syerske og få sydd inn kjolen eller noe da? (Kanskje litt kort tid igjen?) Du må vel iallefall klage eller noe? Må da være mulig å få igjen noe penger, slik at en eventuell ny kjole ikke ødelegger budsjettet fullstendig..

Skrevet

uff, dette hørtes ikke bra ut..stakkars deg.. ang kjolen så ville jeg krevd pengene tilbake, da resultatet ikke ble som du har avtalt, eller så ville jeg dratt å fått den tilpasset og endret slik at den passer deg, slik du vil ha den!

utover dette så får du legge deg ned å slappe av.. vet ikke hvor enkelt dette kommer til å bli for deg, men du får prøve ditt beste.. sett på en god film og prøv å koble av litt..

ønsker deg masse lykke til iallefall!!

Skrevet

Ringte å klaget til dem jeg har fått den fra...skulle få igjen alle pengene...kunne også få en annen kjole hun hadde inne om det var noen av de jeg likte...men de fleste som blir solgt der er jo etter bestilling på mål.

Min kjole er så stror at det er en enorm jobb å få den sånn den skulle vært. Men en om jeg ikke finner noen ny hos henne, så vil det bli en dif. på ny kjole på mellom 4000-8000 kr. kommer jo ann på hva en ny/leie kjole koster.

Kjolen min var velig billig, kostet bare 4000 kr....det som er kjipt også er jo at selskapskjolene som søstern og mamman min skal ha er helt perfekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...