Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 jeg bestilte time til megling.han møtte ikke opp. og jeg fikk attest.. nå har det gått nesten 3 mnd så får jeg brev fra han at han har bestilt time til megling. i mellomtiden har jeg flyttet 25 mil unna han. jeg trodde det var slik at megling skal skjer der barnet bor. klart han har jo nektet skrive på flyttemeldinga men akkurat i dette tilfellet kan jo ikke det ha noe oog si hvor barnet står registert i folke reg. og siden jeg har vært på megling og fått en atest.. må jeg tilbake på megling da? jeg vil jo få et kjempe problem med og komme meg på den meglinga. 25 mil og kjøre og har time kl 10. det vil si jeg må dra hjemme fra kl 6 på morran. det blir jo 7,5 time hvertfal i bil så kan jo ikke ta med en liten baby på den kjøre turen.. jeg har advokat og skal ringe han på mandag men tenkte bare høre om en eller annen her inne viste no om dette her.. vært oppi en slik situasjon og kunne fortelle meg hva som skjer lissom.. takk for at du leste hvertfall...
rampetrollet Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Vet desverre ikke, men hjelper deg å dytte oppover og sender deg en klem i samme slengen
Tråle i Trøbbel Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har ikke vært i samme situasjon som deg...meg jeg har vært gjennom megling der far bor på en annen kant av landet. Jeg begjærte megling, han var lite interessert. Fordi jeg begjærte megling var han tvungen til å stille (etter barneloven). Han kunne derimot stille på sitt lokale familievernkontor, og vi hadde tlf.megling. Kanskje kan telefonmegling være en ide for dere også? Mener møtet skal, om mulig, foregå der barnet bor. De går da utifra folkeregistrert adresse. Sender en klem og ønsker deg lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå