Süsse Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hvis jeg har en flaske f.eks (til gröt) varmer de den opp for meg? Jeg har reist mye, men alltid hatt med termos.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Har ihvertfall fått varmet sånn middagsmat på glass. Regner da med de har micro. Og så kan du kanskje be om litt te-vann? :0)
TA 1980 Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Det er alt etter hvem du skal fly med, og hvilken type fly desverre. Jeg fløy med Norwegian, og der sleit dem litt med å få varma opp flaska. Måtte først finne en pose, for å så ha den hengene nedi et vannbad. Vannskelig å få rett temp. Måtte kjøle ned flaska ei god stund, før jeg kunne mate ungen. Ingen mikro.
mai mammaen til to Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 vi flydde med my travel airways.. der var de veldig flink til å hjelpe.. ingen problem i det heletatt..varmt vann har de jo på flyet..(det er kokt vann som de også bruker til teen).. det tok litt tid å varme middagsglasset..men det gikk greit..de varmet det i vannbad.. vi fikk en skål osv til å bruke og vi..kjempe god service der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå