*vilsågjerne* Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hva fikk dere i gave av foreldrene deres da dere fortalte at dere ventet små...? Eller etter fødselen?? Morro å vite
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 får folk gaver når de sier at de venter små? hmm, det var nytt.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 what? gave..? nei det har ikke jeg fått iallefall! fikk glade gratulasjoner og gledeshyl ,men ingen håndfast gave.. syntes det holdte i massevis med at folk rundt meg ble så glade jeg :-) hva fikk du da?
Ginger-mor Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Har ikke fått noen gaver nei, men tror mamma har lyst til å strikke noe til den lille etterhvert Det er jo koselig!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Har heller ikkje fått gåve, men det kjem nok noko til chiquitin når han eller ho kjem til verda. Og mamma skal sy dåpskjole då, ho fekk så lyst til det
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 hmmm...ikke fått no gave nei! Har etterhvert fått noe utstyr,penger som skal gå til utstyr, og klær både fra foreldre, svigerforeldre og besteforeldre da. Så er det noen som strikker litt nå da.
Teltpluggen Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Mamma skal strikke dåpskjole når den tid kommer:) Søsteren min kjøpte noe småstæsj da hun var i stavanger på Ikea.. utenom det har vi ikke fått gaver enda:)
Raych Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Vi fikk masse!! Mens vi gikk gravide fikk vi vogn av mine foreldre, pluss bilstol. Av mine svigerforeldre fikk vi vogge og tripp trapp stol. Etter fødselen fikk vi masse klær, leker, håndklær etc. Svigermor strikket masse klær til jenta vår det første året. Vi selv fikk ikke gaver nei, hvis det var det du tenkte på
*vilsågjerne* Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2007 Hei igjen! Ikke gaver til dere nei!! Men BARNET som kommer / kom ja :) Tenke mest på slike ting som vogn, seng, bilstol og lignene Har hørt at veldig mange får slike ting av foreldrene sine? Klem HI
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 ok, da er eg med. hehe vi får barneseng av min mor:) å min mor skal strikke hente sett til min lille, svigermor kjøper klær hele tiden. hehe. (selv om vi ikke vet kjønn) og vogge skal vi få av svigermor;)
Yrha Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Vogn og vugge, brukt utstyr, strikking og masse hjelp til oppussing
*vilsågjerne* Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2007 ja, jeg må bare beklage at jeg ikke skrev litt mer forståelig... ;p hehe! Er ikke gravid selv enda, men håper på en spire en gang i løpet av sommeren;) Ser på alt som den lille (som kommer!!) skal ha, men jeg får ikke lov til å kjøpe noe enda - sier sambo :'(
*vilsågjerne* Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2007 Herlig hvor mye hjelp dere har fått altså !! Må bare si at dere er utrolige heldige som har slike foreldre :) Gleder meg til den dagen jeg får fortelle mamma og pappa at jeg er gravid! Det skal bli gøy
Yrha Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Vi hadde ikke regnet med noen av gavene, så vi føler oss utrolig heldige ja. Men den beste gaven er nok all hjelpa som vi får. Med en samboer som jobber masse overtid, og jeg med smertefull bekkenløsning, så hadde ikke noe blitt ferdig til fødselen uten hjelp!!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 dåpskjolen hadde svigermor laget et år i forveien(ja,faktisk!), så har vi fått bilstol, stellebord, kurv for å sove i,litt klær, lammeskinn og annet små-utstyr, dyner og så har vi fått penger fra bestefaren til sambisen min for han var så redd for at jeg ikke skulle få nok mat nå som jeg var gravid,hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå