Gå til innhold

Flere som er hjemme alene i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg og tulla... Får vel spise litt god mat, snop og kose meg med tv og nytt F&B-blad :-)

Flere som er alene i kveld? Hva skal dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også alene med gutten min på 7 mnd. Skal vel bare se litt på tv, slappe av, kanskje spise litt... ikke for mye da.. Går det noe bra på tv ikveld?

Skrevet

En film som heter Kjent fra Tv på nrk2 kl 20.10 - aner ikke om den er bra, men tror jeg skal titte på den.

Ellers går Minority Report på tvn kl 21.30

God Kveld Norge på tv2 kl 22.30 etterfulgt av Miss Universe 2007 23.05

Skrevet

jaja jeg har vært alene hele uka jeg når gubben har vært på jobb i italia. Han kom hjem i går kveld. Og nå spør han jammen om det er greit at han går ut med en kamerat i kveld..... uff....

Skrevet

Er alene ja.. gubben dro på hyttetur med en kompis igår..

Har kjøpt meg jordbær som jeg skal kose meg med. Så skal jeg se på tv bare.. ingen stoore planer altså ;)

Skrevet

Samboer er i 60-års dag til onkelen og tanten sin i dag til i morgen - jeg orket ikke være med, så her er jeg og Tobias alene hjemme.

Skal kose meg med snop, pizza, tv, lese bok og kommer sikkert til å dibbe litt også;o)

Skrevet

Har vært alene siden mandag vi... Skal vel gjør det vanlige; amme, dibbe, se på tv og legge meg tidlig tilfelle eldsta bestemmer seg for at det er morgen klokken 6

Skrevet

Ja jeg er helt alene =) men det er pga jeg skal jobbe natt hele helgen. og da har mann og barn det bedre på hytten =)

Skrevet

Har vært alene siden søndag, er det ei uke til. I kveld passer jeg to nevøer og mine egne to. Jeg har kjøpt inn aviser og "Heia Mamma" av Anne LIndmo, så etter en del lesing skal jeg nok legge meg tidlig....

Skrevet

Ja, du var igang med "helveteshelga", du ja ... Nå er du vel halvveis, iallefall? ;)

Skrevet

Jeg og Cornelia er alene i dag:)

Sambo ble hentet kl.08 i dag, han drikkes ut :P

Skrevet

Jeg er også alene i kveld,sambo er i bryllup. Jeg har kjøpt meg snop og Det nye:=) Poden sovner snart..forhåpentligvis:=)

Skrevet

Jepp, sambo er på jobb. Skal legge snuppa snart og etter det blir det vel tv og en SVÆR pose med moreller og helt sikkert litt dib :o)

Skrevet

Er også alee og nyter kvelden med masse digg og ogode "jente" filmer:) Ellers tenkte jeg jeg skulle henge her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...