Gå til innhold

Arg, er så sur. Har hatt innbrudd i bilen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og de tok cd spiller. Ikke så mye mer å ta. Men rotet og har tydeligvis leitet etter flere ting..

For noen duster..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så utrolig irriterende. Politiet gjør jo ingenting med det. Har opplevd det et par ganger selv. Andre gangen var det ingen cdspiller så de tok terningene mine... Skulle fått tak i de og lært de hvor David kjøpte ølet..

Skrevet

Off så utrolig kjedelig :(

Opplevde det samme selv for noen år siden. Det var en narkis som hadde robba "hele" nabolaget en natt. Bilen min stod åpen så han hadde heldigvis ikke knust noen ruter(det gjorde han på de andre bilene) å han hadde prøvd å stjele cd spilleren men han greide det ikke for eksen min hadde satt den så hardt fast inni at den var umulig å få ut nesten, så det greide han ikke :) den stod bare halvveis ute å så hadde han ikke greid å få den ut mer. Så hadde han prøvd å fått opp bagasjerommet mitt, men greide det ikke. Takker gud for det, for hadde et anlegg til mange tusen oppi der. Bagasjerommet var låst fordi man måtte låse det opp med nøkkel(var noe galt med sentrallåsen på bilen)

Men han stjålte mange cd spillere fra andre naboer sine biler og han stjålte verktøykassa til pappa som kostet mange tusen kroner.

Syns det var helt grusomt å tenke på at det hadde vært en fremmed i bilen min, for alt av skolepapirer og sånn lå slengt utover i hele bilen.

Vi anmeldte det å heldigvis kom alt i orden igjen. For det viste seg at han hadde hatt rassia pga noe annent å i huset hans hadde de funnet mange brev som var naboen vår sine(som han hadde stjålet fra bilen til naboen) å der stod navnet hans å da fant de fram anmeldelsen å så at det var anmeldt. Å de fant også verktøykassa til pappa igjen, for det stod hele navnet til pappa på kassa. Å alle naboene fikk igjen cd spillerene sine.

Heldigvis ble han tatt et par dager etter han var hos oss, så han hadde ikke rukket å kvitte seg med noen ting.

Skrevet

vet åssen det er ja charlie. skikkelig ekkelt at noen har vært i bilen liksom. vi har jo masse rot og diverse papirer og klær og slikt. ekkelt. arg. bør vel anmelde det. men kommer ingen vei. det vet jeg jo.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...