Mersa og gutta <3 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Ble tipset om at det var tingen. Sett litt på de på nettet, synes de ser litt rare ut. Men skal innom en butikk til uka som har de. Noen som bruker de? Er de så gode som alle sier? Og hva ligger de på i pris?
bever Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Har bare sett brosjyre og hørt om dem fra en fysioterapeut. De skal visstnok være helt fantastiske å gå i om man f.eks har en jobb man står og går mye i. De ser rare ut, ja! :-) Og de er dyre, ca 1300-1500 kr om jeg husker rett.
hemmeligvemmelig Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Kjempestygge men veldig gode! har sandaler, kostet vel 1800 ca.
~sjiraff~ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Moren min har flere par og sier at de er helt fantastiske. Hun har også slitt litt med vondt i ryggen (sto mye på jobb), og det er borte nå )
It's all about me Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Noen som har link til disse? Blir jo litt nysgjerrig på dette stygge vidunderet.
solkrem Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 www.swissmasai.dk Det er mange som har de der jeg jobber - ...jeg lurer også på å kjøpe de...
Mersa og gutta <3 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2007 Takk for svar! Går en del i jobben, så tenkte jeg skulle ha ett par der. Må vel nesten prøve de på og se. Lest at det tar litt tid å bli vandt til de, men når man først er vandt til de så tar man de ikke av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå